مصاحبه با مولوی ندامحمد ندیم مسئول کمیسیون حلقوی

 دوستداران محترم ویب سایت الاماره در سلسلهء عملیات مبارک عـــــزم همانند سایر مناطق و ولایات کشور در ولایات شمال کشور نیز به نصرت الله جل جلاله مجاهدین قهرمان امارت اسلامی، صاحب فتوحات و کامیابی های عظیمی گشتند، و این سلسله بازهم ادامه دارد. ولایات فاریاب، سرپل، غور و بادغیس از جمله ولایاتی است که در […]

 دوستداران محترم ویب سایت الاماره در سلسلهء عملیات مبارک عـــــزم همانند سایر مناطق و ولایات کشور در ولایات شمال کشور نیز به نصرت الله جل جلاله مجاهدین قهرمان امارت اسلامی، صاحب فتوحات و کامیابی های عظیمی گشتند، و این سلسله بازهم ادامه دارد.
ولایات فاریاب، سرپل، غور و بادغیس از جمله ولایاتی است که در جریان عملیات عـــزم ، دشمنان دین و سرزمین شکست های سخت و تلفات سنگینی را متحمل گشتند، علاوتاً مجاهدین ساحات و مناطق وسیعی را از وجود ناپاک دشمن تصفیه کرده اند.
برای معلومات بیشتر در مورد پیشرفت های مجاهدین، نظم اداری امارت اسلامی و مسائل مربوطه در این مناطق و ساحات کشور مصاحبه ای را با الحاج مولوی ندامحمد ندیم صاحب مسئول کمیسیون نظامی حلقوی ولایات فـــاریاب، ســـرپل، غــــور و بادغـــیس انجام داده ایم که توجهء شما را به آن معطوف میداریم.
 
شما میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک ذیل مصاحبهء مذکور را شنیده و دانلود نمائید: