اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد ناپدید و کشته‌شدن صدها نفر در سپین‌بولدک

از چند‌ روز به اینسو کانال‌های تبلیغاتی، سخنگویان و دیگر طبل‌چیان دشمن مزدور آوازه پخش می‌کنند که گویا پس ازآنکه مجاهدین ولسوالی سپین بولدک ولایت #قندهار از نزد دشمن تصرف کردند، دست به کشتار و گرفتاری صدها نفر تسلیم شده‌گان زده اند و آوازه‌های دیگری. ما این پروپاگند را به جدیت رد می‌نمائیم، پس ازانکه […]

از چند‌ روز به اینسو کانال‌های تبلیغاتی، سخنگویان و دیگر طبل‌چیان دشمن مزدور آوازه پخش می‌کنند که گویا پس ازآنکه مجاهدین ولسوالی سپین بولدک ولایت #قندهار از نزد دشمن تصرف کردند، دست به کشتار و گرفتاری صدها نفر تسلیم شده‌گان زده اند و آوازه‌های دیگری.
ما این پروپاگند را به جدیت رد می‌نمائیم، پس ازانکه ولسوالی سپین بولدک در کنترول مجاهدین درآمد، با همه عساکر و پولیسِ یکجا شده روش نیک صورت گرفته و دران جا به هیچکسی زیان نرسیده است.
البته، دو نفر در مربوطات بولدک بر اثر خصومت شخصی کشته شده اند، که ما در تلاش گرفتاری عاملان آن و پیگیری قضیه هستیم.
اینکه آوازه‌های بی‌اساس در منطقه در مورد کشتارها از سوی مجاهدین پخش می‌شود، ما ادارات بشری و بین‌المللی و رسانه‌ها را دعوت می‌دهیم که برای اطمینان بیش‌تر به ولسوالی سپین بولدک سفر بکنند، ما سهولت‌ها را برای شان مساعد می‌کنیم، آن‌ها ثابت کنند که در کجا کسی کشته شده است؟

قاری محمد یوسف احمدی سخنگوی امارت اسلامی
۱۴/۱۲/۱۴۴۲هـ ق
۲/۵/۱۴۰۰ هـ ش ــ ۲۰۲۱/۷/۲۴