در سه هفته گذشته، در ۵۷ حملات دشمن مزدور ۹۶ تن هموطنان ما شهید و زخمی شده‌اند

به دوام جنایات مسلسل جنگی، در سه هفته گذشته، مردم ملکی مورد ۵۷ بمباردمان‌ها، چاپه‌ها و حملات عساکر اداره کابل قرار گرفته‌اند. این حملات خورد و بزرگ بر مردم ملکی در بیست ولایات کشور (کاپیسا، قندهار، غزنی، زابل، لوگر، کابل، فاریاب، کنر، قندوز، ننگرهار، جوزجان، بدخشان، هلمند، فراه، خوست، بادغیس، بلخ، هرات، ارزگان و پکتیا […]

به دوام جنایات مسلسل جنگی، در سه هفته گذشته، مردم ملکی مورد ۵۷ بمباردمان‌ها، چاپه‌ها و حملات عساکر اداره کابل قرار گرفته‌اند.
این حملات خورد و بزرگ بر مردم ملکی در بیست ولایات کشور (کاپیسا، قندهار، غزنی، زابل، لوگر، کابل، فاریاب، کنر، قندوز، ننگرهار، جوزجان، بدخشان، هلمند، فراه، خوست، بادغیس، بلخ، هرات، ارزگان و پکتیا انجام یافته، که تلفات سنگین به مردم ملکی رسانده‌است.
در حملات یاد شده به شمول موسفیدان، زنان و کودکان ۶۵ نفر ملکی شهید و ۳۱ تن دیگر زخمی شدند. همچنان ۲۸ تن دیگر از خانه‌های شان بیرون کشیده شده و بندی شده‌اند.
در نتیجه این بمباران‌ها، چاپه‌ها و حملات میزایلی ۷۹ باب خانه‌های مردم ملکی، ۲۵ باب دکان و ۱ باب مکتب تخریب شده و شماری زیادی اموال، مواشی و دیگر اسباب مزدم از بین برده شده‌ است.
امارت اسلامی این وحشت‌ها را به جدیت تقبیح نموده، و بر ادارات و سازمان‌های مربوطه جهانی صدا می‌کند که از روی مسئولیت شان در برابر جان‌های مردم ملکی، اینگونه حملات را محکوم نموده و بررسی نمایند و به هدف جلوگیری از آن گام‌های جدی بردارند.

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۶/۸/۱۴۴۲هـ ق
۳۰/۱۲/۱۳۹۹هـ ش-ـ ۲۰۲۱/۳/۲۰م