مصاحبه با حاجی ملا عبدالمنان آخند دربارهء وضعیت تازهء جنگ در ولایت هلمند

در این اواخر جنگ و پیشروی مجاهدین در ولایت هلمند سرعت و شدت گرفته است، مجاهدین در نتیجهء عملیات موفق و پیروزمندانهء خود در یکتعداد از ولسوالی ها مثل گرمسیر، نادعلی و ناوه پیشرفت های قابل توجه ای داشته اند و دشمن تلفات و شکست سختی را متحمل شده اند. رژیم کابل برای تقویهء عساکر […]

helmand-wali2016در این اواخر جنگ و پیشروی مجاهدین در ولایت هلمند سرعت و شدت گرفته است، مجاهدین در نتیجهء عملیات موفق و پیروزمندانهء خود در یکتعداد از ولسوالی ها مثل گرمسیر، نادعلی و ناوه پیشرفت های قابل توجه ای داشته اند و دشمن تلفات و شکست سختی را متحمل شده اند.

رژیم کابل برای تقویهء عساکر مورال باختهء خود قومندان جدید و جنرالان مشهورش را به میدان های جنگ و نبرد ارسال میدارد تا بلکه بتوانند وضعیت جنگ را تغییر داده و مقاومت مجاهدین را کنترول کنند.

روز گذشته مراد علی مراد به رسانه ها گفت که در ولایت هلمند عملیات تازه ای را آغاز کرده اند و مناطقی را که در جریان چند روز گذشته از دست داده بوند بازپس گرفته اند، بر طبق ادعای او از روز گذشته در بمباران هوایی زیان سنگینی به طالبان وارد کرده اند.

در مورد ادعاهای مراد علی مراد و وضعیت جنگ و مسائل مرتبط مصاحبه ای را با مسئول ولایت هلمند محترم الحاج ملا عبدالمنان آخند از طریق مخابره انجام داده ایم که توجهء شما را به آن معطوف میداریم:

 

برای شنیدن مصاحبه کلیک کنید