صدها تن در ولایت فراه در حمایت از امارت اسلامی نشست عظیمی دائر کردند(راپور صوتی)

نمایندهء مطبوعاتی ما از ولایت فـراه خبر داد که : روز گذشته در ولسوالی بکوای ولایت فــراه تعداد کثیری از علماء کرام، بزرگان قومی ، محاسن سفیدان و مردم عامهء ولسوالی های مختلف ولایتهای فــراه و نیمروز نشست عظیمی در حمایت از امارت اسلامی دائر کردند.   خبر می افزاید که در این نشست که […]

نمایندهء مطبوعاتی ما از ولایت فـراه خبر داد که : روز گذشته در ولسوالی بکوای ولایت فــراه تعداد کثیری از علماء کرام، بزرگان قومی ، محاسن سفیدان و مردم عامهء ولسوالی های مختلف ولایتهای فــراه و نیمروز نشست عظیمی در حمایت از امارت اسلامی دائر کردند.
 
خبر می افزاید که در این نشست که تعداد اشتراک کنندگان به بیش از ششصد(۶۰۰) تن میرسید، دو صد(۲۰۰) علماء کرام نیز حضور داشتند.
در این نشست عظیم علماء کرام و قومندانان جهادی هریک در مورد موضوع مربوطه سخنانی ایراد نمودند و مردم عام و مسلمانان منطقه را به اتحاد و اتفاق دعوت کردند و دربارهء زیان ها و نقصانات اختلافات و گروه سازی سخنان پُر محتوا و ارزشمندی به حاضرین مجلس بیان کردند.
 
تمام علماء کرام حاضر و عموم اشتراک کنندگان در مجلس حمایت خود از زعیم امارت اسلامی عالیقدر امیر المومنین ملا اختر محمد منصور حفظه الله اعلام داشتند و ساخت و سازهای جداگانه و تازه در ولایتهای فراه و نیمروز را با شدیدترین الفاظ تقبیح کردند، آنان اینگونه تلاش ها را اقدامی بخاطر تفرقه اندازی در بین مسلمانان دانستند.
 
ما با یکتن عالم شرکت کننده در این اجلاس گفتگوی صوتی داشته ایم و ایشان در مورد جریانات جلسه به تفصیل صحبت کرده است که توجهء شما خوانندهء محترم را به شنیدن آن معطوف میداریم:
برای شنیدن و دانلود راپور صوتی بر روی لینک ذیل کلیک کنید