راپور ویدیویی ازتلفات های سنگین دشمن و دست آور های اخیر مجاهدین در قندوز

در جریان عملیات امسال ” عـــزم ” ۳ روز قبل در ولسوالی چهاردرۀ ولایت قندوز ، یک پوستۀ امنیتی ادارۀ اجیر به نام سیدمراد در حملۀ تعرضی وسیع مجاهدین امارت اسلامی بطور کامل فتح شد . این پوسته که در منطقۀ سرک بالا موقعیت داشت ، علاوه بر ۵ پوستۀ دیگر ، مورد حملۀ شدید […]

در جریان عملیات امسال ” عـــزم ” ۳ روز قبل در ولسوالی چهاردرۀ ولایت قندوز ، یک پوستۀ امنیتی ادارۀ اجیر به نام سیدمراد در حملۀ تعرضی وسیع مجاهدین امارت اسلامی بطور کامل فتح شد .

این پوسته که در منطقۀ سرک بالا موقعیت داشت ، علاوه بر ۵ پوستۀ دیگر ، مورد حملۀ شدید مجاهدین قرار گرفت که پس از مقاومت شدید، بطور کاملا فتح شد .

مسئولین جهادی در منطقه می گویند که در طی حمله بر پوسته های سید مراد و دامان تیرلنگ ، به دشمن تلفات سنگین مالی و جانی وارد گردید ، ۲۰ تن پولیس و اربکی بهلاکت رسیدند و یک تانک زرهی نیز توسط ماین انفجار داده شد .

در نتیجۀ این عملیات موفقیت آمیز ،۶ تانک ، یک موتر سرف، یک پایه زیکویک ،۲ پایه هاوان ، ۲ میل پیکا ، یک قبضه راکت ، ۵ میل کلاشنکوف، ۲ نارنج انداز و مقداری مهمات سلاح های سبک و سنگین بغنیمت مجاهدین در آمد .

فتوحات مسلسل اخیر مجاهدین در ولایت قندوز، دشمن اجیر را بطور کامل سراسیمه و وارخطا کرده است و مرکز ولایت در زیر تحدید مجاهدین قرار دارد و تعدادی از مراکز ولسوالی ها با خطر سقوط مواجه هستند .

………………………………………….
http://shahamat-movie.com/index.php?option=com_webplayer&view=video&wid=153

 

HD

https://archive.org/download/KundozSeadMorad/KondozMorad.mp4

FLV

https://archive.org/download/KundozSeadMorad/KondozMorad.flv

Mobile MP4

https://archive.org/download/KundozSeadMorad/KondozMorad-mobile.mp4

۳GP

https://archive.org/download/KundozSeadMorad/KondozMorad.3gp