راپور سالانه (سال ۲۰۱۹ میلادی) کمیسیون دعوت و ارشاد

در سال گذشته ۲۰۱۹ میلادی همانند دیگر کمیسیون ها و ادارات امارت اسلامی، کمیسیون دعوت و ارشاد نیز فعالیت ها و دستاوردهای بازری داشت که در این راستا هزاران تن از افراد و منسوبین دشمن سلاح های خود را به زمین گذاشته و از دشمنی با ملت دست کشیدند. امارت اسلامی از آنها به گرمی […]

در سال گذشته ۲۰۱۹ میلادی همانند دیگر کمیسیون ها و ادارات امارت اسلامی، کمیسیون دعوت و ارشاد نیز فعالیت ها و دستاوردهای بازری داشت که در این راستا هزاران تن از افراد و منسوبین دشمن سلاح های خود را به زمین گذاشته و از دشمنی با ملت دست کشیدند.

امارت اسلامی از آنها به گرمی استقبال نموده و وعده نمود که برای همۀ آنها زمینۀ زندگی آرام و آسوده را فراهم کند. افراد تسلیم شده با خود سلاح های مختلف النوع آورده و به مجاهدین تسلیم نمودند.

در جریان همین سال بصورت مجموعی ۹۷۳۷ تن کارمند تسلیم شده اند که صدها میل سلاح ثقیله و خفیفه و وسایط و مهمات نظامی نیز تسلیم مجاهدین نموده اند.

[divide icon=”square” width=”long”]

[button color=”blue” radius=”10″ size=”bigger”download link=”https://archive.org/download/20200104_20200104_0723/%DA%A9%D9%84%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%20.pdf”]راپور کامل را از اینجا داونلود و مطالعه کنید[/button]