مروری به نشرات سایت‌های خبری داخلی و خارجی

شماری از سایت‌های خبری داخلی و خارجی در نشرات امروزشان در کنار تحولات جهان و منطقه به تحولات در افغانستان نیز پرداخته‌اند. سایت خبری اسپوتنیک زیرعنوان «تصمیم جدید مجلس ایران در باره مهاجران افغان» نوشته است: یک نماینده مجلس شورای اسلامی ایران از تصمیم مجلس برای ساماندهی وضعیت مهاجران افغان خبر داد. به گزارش اسپوتنیک، […]

شماری از سایت‌های خبری داخلی و خارجی در نشرات امروزشان در کنار تحولات جهان و منطقه به تحولات در افغانستان نیز پرداخته‌اند.
سایت خبری اسپوتنیک زیرعنوان «تصمیم جدید مجلس ایران در باره مهاجران افغان» نوشته است: یک نماینده مجلس شورای اسلامی ایران از تصمیم مجلس برای ساماندهی وضعیت مهاجران افغان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس می‌گوید: مجلس خواستار برطرف شدن نا رضایتی مردم نسبت به حضور اتباع افغانی است.
سایت خبری صدای افغان تحت عنوان « شفاخانه ایمرجنسی ولایت لوگر به بهره‌برداری رسید» نوشته کرده است:مسوولان محلی در ولایت لوگر می‌گویند که کار ساخت شفاخانه ایمرجنسی این ولایت با هزینه (۱۹) نزده هزار دالر آمریکایی در مربوطات ولسوالی برکی برک این ولایت تکمیل و به بهره برداری سپرده شده است.
حفاظ سعید الرحمن قادری، رییس صحت عامه لوگر گفت: این مرکز در مساحت سه جریب زمین در مدت ۶ ماه به صورت پخته و اساسی ساخته شده است.
سایت خبری طلوع نیوز زیر عنوان«وزارت اطلاعات و فرهنگ: افراد مسلکی بی‌کار نخواهند ماند» نگاشته است.
وزارت اطلاعات و فرهنگ در نشست «کانکور آثار فرهنگی و هنری ۱۴۰۲» می‌گوید که برای افراد مسلکی زمینه کار در ادارات دولتی را فراهم می‌سازد.
خیرالله خیرخواه، سرپرست این وزارت می‌افزاید که در حال حاضر شرایط خوبی برای کار و توسعه در کشور فراهم شده است.
سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افزود «اگر ما از استعداد و فرصت‌ها استفاده کنیم ما می‌توانیم برای نسل آینده خود یک اساس خوب را بمانیم.»