واقعات استفاده از سلاح کیمیاوی از سوی اشغالگران و عساکر مزدور

چند روز پیش عساکر بی رحم و مزدور ادارهء کابل تحت نظارت اشغالگران خارجی در منطقه الچین ولایت قندوز بمب های کیمیاوی دستی استفاده کردند. انها می خواستند که مجاهدین را مسموم و شهید کنند، اما لله الحمد باد شدیدی از سمت مراکز مجاهدین می وزید، بناءً تاثیر مواد کیمیاوی را بسوی پوسته های عساکر […]

چند روز پیش عساکر بی رحم و مزدور ادارهء کابل تحت نظارت اشغالگران خارجی در منطقه الچین ولایت قندوز بمب های کیمیاوی دستی استفاده کردند. انها می خواستند که مجاهدین را مسموم و شهید کنند، اما لله الحمد باد شدیدی از سمت مراکز مجاهدین می وزید، بناءً تاثیر مواد کیمیاوی را بسوی پوسته های عساکر مزدور کابل برد و در نتیجه تعدادی از عساکر خودشان بی هوش شدند که اکنون در شفاخانهء قندوز بستری هستند.

پیش از این نیز در ۱۳ ماه جاری آپریل نیروهای هوایی اشغالگران در شینواری یک بمب بزرگ بنام مادر بمب ها را استعمال کردند که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده بود و انرا در اینجا آزمایش نمودند، بعضی از مقامات آمریکایی می گویند که این بمب برای ترساندن کوریای شمالی (یا کشورهای منطقه) در افغانستان مورد آزمایش قرار گرفت. در نتیجهء انفجار این بمب بیماری در منطقه شیوع یافته است و کودکان قریه های اطراف مرده اند. همچنین قبلاً یکی از داکتران تحقیق کننده (داکتر میرکی) بررسی ها و تحقیقاتی در مورد استفاده از سلاح کیمیاوی و یورانیمی از سوی نیروهای اشغالگر انجام داده است و ثابت کرده که در نتیجهء استعمال و استفاده از سلاح های کیمیاوی توسط قوت های متجاوز تعداد کثیری از کودکان در افغانستان معیوب متولد شده اند. نامبرده تصاویر مختلف از کودکان معیوب را نیز در مطبوعات منتشر کرده است. متاسفانه ادارات دروغین حقوق بشری در مورد استفاده از این نوع سلاح که در قوانین جهانی ممنوع استعمال قلمداد شده اند، خاموش هستند و قوت های متجاوز نیز با جرئت زیاد در جنگ جاری علیه دهشت گردی بر علیه ملت بی دفاع و مسلمان افغانستان استفاده می کنند. و زیر نام این ادعای دروغین جنگی، افغانستان را آزمایشگاهی برای آزمودن سلاح های کیمیاوی و خطرناک خود قرار داده اند.

امارت اسلامی افغانستان استعمال سلاح های کیمیاوی از سوی قوتهای متجاوزگر را به شدت تقبیح می کند و از سازمان های جهانی و بخصوص از سازمان ملل متحد میخواهد که صدای خود برخلاف استعمال سلاح کیمیاوی را بلند کرده و در جلوگیری از آن اقدام کند.

به افغان ها نیز یادآوری می کنیم تا زمانیکه اشغال در افغانستان موجود باشد و اداره ای برای حفظ و نگه داشت منافع بیگانگان در اینجا حاکم باشد، تا آنزمان افغانستان میدان رقابت های جهانی و آزمایشگاهی برای آزمون سلاح های جدید و خطرناک آمریکا خواهد بود. در هر دو صورت قربانیان آن افغان ها خواهند بود؛ بناءً همهء افغان ها باید حول محور منافع اسلامی و ملی خود گردهم آیند و در مقابل اشغال دست به دست هم بدهند، کشور را از اشغال آزاد و در ایجاد یک نظام اسلامی مشترکانه شرکت کرده و از عواقب مصیبت بار استعمار خود را نجات دهند.