ملت افغان به وعده های اشغالگران باور ندارند

در تاریخ آمریکا حوادث فراوان نیرنگ و خیانت ثبت شده است، آمریکائی ها در سطح جهانی قهرمانان مکر و فریب هستند، انها در این مورد هیچگونه احساس خجالت نمی کنند بلکه بر ان افتخار نیز می کنند، بطور مثال در روزهای اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی باراک اوباما رئیس جمهور کشور اشغالگر آمریکا برای فریب دادن […]

در تاریخ آمریکا حوادث فراوان نیرنگ و خیانت ثبت شده است، آمریکائی ها در سطح جهانی قهرمانان مکر و فریب هستند، انها در این مورد هیچگونه احساس خجالت نمی کنند بلکه بر ان افتخار نیز می کنند، بطور مثال در روزهای اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی باراک اوباما رئیس جمهور کشور اشغالگر آمریکا برای فریب دادن ملت افغان با قاطعیت و افتخارانه اعلام داشت که ماموریت نظامی ما به پایان رسید، اما تاهم اکنون یعنی بعد از پنج ماه هنوز هم جنگ، بمباری و حملات انان منجر به کشتار و آزار و اذیت افغانان ملکی می گردد.
در حملهء روز جمعهء گذشته که دقیقاً در ساعت ۱۲:۴۵ ظهر بتاریخ ۱۵ جوزای سال ۱۳۹۴هـ که از جانب طیارهء بی پیلوت (درون) اشغالگران امریکائی بر مراسم خاکسپاری در قریهء بتی واقع در ولسوالی علی شیر ولایت خوست انجام گرفت، تعداد کثیری از مردمان ملکی شهید و زخمی شدند که نمونهء اخیر وحشت و نیرنگ اشغالگران است. حادثهء مذکور از نگاه دلائل و وجوهات بسیاری ناروا و قابل نکوهش است، زیرا در روز روشن ، مردمان ملکی را در یک مراسم جنازه هدف قرار دادن، قتل و کشتار عمدی مردمان ملکی محسوب گردیده که خانواده های آنان را به غم و ماتم کشانید، این عمل را تنها مجرمین جنگی و حیوانات وحشی انجام میدهند، این نوع عمل وحشیانه برای هیچ انسان عاقل حتی انسان عادی قابل پذیرش و تحمل نیست.
 
دو روز پیش از این نیز بتاریخ ۱۳ جوزای ۱۳۹۴هـ سازمان جهان حقوق بشر( هیومن رایتس واچ) و سازمان عفو بین الملل( امنیستی انترنیشنل) در عکس العمل به حادثهء ناروای اخیر در بلخ – که نُه تن از کارمندان یک موسسهء امدادرسان در ان کشته شدند- آشکارا اعلام داشتند که :” کشتن افغانان ملکی( غیر نظامی) یک جنایت جنگی است” یکی از تحقیق کنندگان هیومن رایتس واچ گفت:” این واقعا یک …. حملهء وحشتناک است… ما بیشتر نگران ان حقیقتی هستیم که به نظر میرسد غیر نظامیان قصداً هدف قرار میگیرند”. متعاقب گفته های آنان رسانه ها نیز سخنان، بیانیه ها و نوشته های تحقیقی و تفصیلی را منتشر کردند و خودشان را بسیار خسته کردند و اخلاص کامل نمودند.
اما متاسفانه کشتار عمدی کوچی ها( افغانان ملکی) انهم در روز روشن و در مراسم جنازه پرتاب بمب های انسانکُش از هوا توجهء هیچکس را جلب نکرد، سازمان جهانی حقوق بشر و سازمان عفو بین الملل نیز گوشهای خود را کـــــر کردند، و رسانه ها نیز مطالب زیادی برای گفتن نداشتند. ادارهء مزدور ولایت خوست کشته شدگان ملکی را تروریست خطاب نموده و کشتار آنان را حق آمریکا دانست، رژیم مشترک در کابل که به هرفیصلهء آمریکا لبیک میگوید بر کشتن و شکنجه کردن افغانها از انان صدبار تشکر و قدردانی می کند.
بدون شک تمام افغانهای موافق و مخالف و تمام جهانیان میدانند که مقامات آمریکائی در شروع فهرست لیست مجرمین جنگی قرار دارند، آنها با انسانها همانند وحشی های جنگلی رفتار و عمل می کنند ، بیشترین وحشت و دحشت انان تجاوز بر ملت های آزاد و مستقل است، انها برای حصول منافع و مقاصد خود تمام نظامهای جهانی را کنترول و قبضه کرده اند، تابع هیچ قانون نمیباشند، هیچگونه تعهد به کدام معاهده و اصولی ندارند و عقب نشینی و پشت کردن به تضمین ها وعده های خود را هیچگونه عیب و شرمساری برای خود نمیدانند!!.
 
ملت افغان چگونه میتواند به وعده ها و تضمین های اشغالگران باور کند درحالیکه سخنان صبح و شام انان از یکدیگر تفاوت دارد، اعمالشان با گفتارشان مغایرت دارد، یک روز میگویند: ما از افغانستان میرویم، کارهای خود را به انجام رساندیم و موفق شدیم، روز دیگر میگویند : نه باقی خواهیم ماند، افغانستان را رها نخواهیم کرد، زمانی میگویند: جنگ خاتمه یافته است و گاهی نیز میگویند : جنگ ادامه دارد.
پیام اول و آخر ما به اشغالگران اینست که : نزد افغانها نسخهء مجرب طبی برای زدُودن و از بین بردن میکروب اشغال وجود دارد: و آن تداوم جهاد در مقابل هرگونه تجاوز و اشغال است، برای خنثی کردن، معدوم کردن و از بین بردن هرگونه نیرنگ ها، دسیسه ها، خیانت ها و هرنوع حربه های خطرناک دشمن، جهاد مقدس یگانه علاج کافی و شافی است و بس. والله الموفق