شهادت بزرگان مورال تازه ای به صف جهادی میدهد!

بر اساس دین مبین اسلام شهادت در راه حق آرزوی هر مسلمان است، تحقق آرمان شهادت را الله متعال نصیب بعضی افراد می نماید ( …ویتخذ منکم شهداء… ) آل عمران. ۱۴۰.  تا الله جل جلاله از میان شما تعدادی را برای شهادت انتخاب کند، شهادت چنان منزلت والا و بزرگ است که خیر البشر و […]

بر اساس دین مبین اسلام شهادت در راه حق آرزوی هر مسلمان است، تحقق آرمان شهادت را الله متعال نصیب بعضی افراد می نماید ( …ویتخذ منکم شهداء… ) آل عمران. ۱۴۰.  تا الله جل جلاله از میان شما تعدادی را برای شهادت انتخاب کند، شهادت چنان منزلت والا و بزرگ است که خیر البشر و سید الکونین نبی کریم صلی الله علیه و سلم در بخشی از یک حدیث چنین تمنا کرده است: (…وَالَّذِی نَفْسِی بِیَدِهِ لَوَدِدْتُ أَنِّی أُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ أَحْیَا، ثُمَّ أُقْتَلُ ثُمَّ أَحْیَا، ثُمَّ أُقْتَلُ ثُمَّ أَحْیَا، ثُمَّ أُقْتَلُ ) رواه البخاری. باب تمنی الشهاده

 ترجمه … قسم به آن ذاتی که روح من در اختیار اوست، به محتوم خوشحال میشدم که در راه الله جل جلاله کشته میشدم، دوباره زنده میشدم ، باز کشته میشدم ، باز زنده می شدم، باز کشته میشدم، باز زنده میشدم و باز کشته میشدم.

شهادت عالیقدر امیر المومنین ملا اختر محمد منصور رحمه الله برای ایشان نیکنامی و عزت دنیا و آخرت و افتخار تاریخی برای ملت مجاهد افغانستان است، دشمن باید بداند که این شهادت پرافتخار بر روحیهء ملت مجاهد افغان و خصوصاً مجاهدین سنگرهای جهاد و مبارزات نه اینکه تاثیری نداشته و روحیهء انها را تضعیف نخواهد کرد بلکه قویتر و استوارتر خواهد کرد، راه حق قربانی میخواهد، خون شهیدان در حقیقت طوفانی برای دشمن ایجاد خواهد کرد و مشعلی برای رهروان راه حق می افروزد.

 

  حادثهء تروریستی مذکور نشانگر آنست که اشغالگران نمیخواهند ملت افغان زندگی مستقل و آرامی داشته باشند، فقط برای فریب و نیرنگ فریادهای صلح میدهند و در عمل کارهایی خلاف صلح و آرامش انجام میدهند.

 

 اشغالگران و دوستانشان باید آگاه باشند که با زور و تجاوز راه به جایی برده نمیتوانید، همانطور که در این پانزده سال تجربه نمودید، اگر براستی میخواهید زندگی عساکر خود را محفوظ نمائید و میخواهید ملت مظلوم و ستمکشیدهء افغان نفس آرامش بکشد، معقول ترین و منطقی ترین راه خاتمه دادن به اشغال و دادن اختیار کامل به ملت افغان برای تعیین سرنوشت خود است.

 

امارت اسلامی افغانستان به تمام  جهانیان منصف، کشورهای اسلامی و مسلمانان اعلام میدارد که اینگونه اعمال و مظالم تروریستی آمریکایی ها را به شدت نکوهش کرده و با ملت افغان در پایان دادن به اشغال همکاری همه جانبه نمایند.

images (2)