دشمن چرا افراد ملکی را هدف قرار میدهد؟!!

بروز جمعهء گذشته مصادف با ۱۳ قوس ۱۳۹۴  در قریهء اوتری، منطقهء شنیز ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ، تفنگ داران وحشی و خودسر مربوط ادارهء دوسرهء کابل ، ۱۸ تن از مردم بیگناه ملکی بشمول اطفال و کودکان را در خون رنگین کردند؛ بر اساس راپور، این مصیبت هنگامی بوقوع پیوست که مردم قریه مثل […]

بروز جمعهء گذشته مصادف با ۱۳ قوس ۱۳۹۴  در قریهء اوتری، منطقهء شنیز ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردگ، تفنگ داران وحشی و خودسر مربوط ادارهء دوسرهء کابل ، ۱۸ تن از مردم بیگناه ملکی بشمول اطفال و کودکان را در خون رنگین کردند؛ بر اساس راپور، این مصیبت هنگامی بوقوع پیوست که مردم قریه مثل عادت همیشگی خودشان در مقابل دیوار مسجد گرد آمده بودند و هیچگونه نشانه و اثری از جنگ و درگیری در منطقه وجود نداشت.

 مربّیان خارجی و اشغالگران تنها و تنها درس وحشت و کشتار به تفنگ داران ادارهء کابل می آموزند، و همان ضرب المثل مشهور است که :”با ما باشی، ما شوی ؛ با دیگ باشی سیاه شوی”. و همچنین گفته میشود که : ” آنچه در دیگ است در ملاغه می آید”.

 اینها چیزی بغیر از وحشت و کشتار نمیدانند، اگر تاریخ آمریکا را مطالعه کنید در می یابید که این افراد وحشی، قاتل و جنایتکار بوده اند که بطور مثال میتوان به کشتار صدها هزار تن در نتیجهء بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی جاپان و همچنین کشتار صدها هزار تن در نتیجهء تجاوز بر ویتنام، عراق و افغانستان اشاره کرد.

تفنگ داران کابل که تمام معاشات، اعاشه و اباتهء شان از جانب اشغالگران اجراء میشود، و اسلحه، مهمات و وسایل نقلیه و وسایط را دشمن برایشان فراهم می کند، بناءً هدف جنگ را نیز آنان برایشان مشخص می کنند و قومانده و آمریت جنگ را نیز آنان بدوش دارند. این اردو  نه اردوی ملی است و نه هم برای دفاع از ملت و کشور تشکیل شده است، بلکه برای دفاع از اشغالگران و اهداف آنان ایجاد شده اند، این ملیشه های اجیر اشغالگران هستند و برای کسانی که آنان را اکمال می کنند، می جنگند.

اما از آنجائیکه ملت افغان عزم راسخ و آهنین برای خروج و بیرون کردن اشغالگران دارند و در برابر آنان هیچگونه تسلیمی را پذیرفتنی نیستند، بناءً همهء ملت جزیی از اهداف جنگی دشمن هستند و قاتلان ملت از نقطه نظر اشغالگران قهرمانان ملی و در برابر هر قتل و جنایت مستحق امتیازات و مکافات هستند.

ملت متدین ما بهتر میداند که این جنایتکاران تحت نام اردوی ملی از جانب اشغالگران آموزش و زیر نظر آنان تربیه شده اند، اشغالگرانی که دشمنان دین، وطن و آزادی ما هستند، اشغالگران وحشی که نه انسانیت می شناسند و نه هم پایبند کدام اصول و قوانین هستند، اشغالگرانی که چهارده سال زیر نام بازسازی و همکاری جنایت های بیشمار و هولناکی انجام دادند، صدها هزار تن را کشتند، صدها هزار تن دیگر را مهاجر کردند، در نتیجهء بمباران کورکورانهء شان مردمان کثیری از این ملت و جامعه زیر خاک و ویرانه مدفون شدند، به کرات و مرات به اجساد شهدا بی حرمتی و توهین کردند، به کتاب مقدس امت اسلامی (قرآن کریم) توهین نمودند، مساجد، مدارس، مکاتب، مراسم عروسی، شفاخانه ها و ساحات مسکونی را هدفمندانه بمباران کردند که حادثهء اخیر بمباران شفاخانهء داکتران بدون سرحد یک نمونهء بارز و آشکار نهایت قساوت و بی رحمی آنان حتی با داکتران و مریضان را نشان می دهد.

این یک حقیقت آشکار است که اردوی هر کشور بر اساس روحیهء مقدس ملی تربیه و آموزش داده میشود، محافظت از سرحدات نظریات و جغرافیای کشور، دین خود، عنعنات ملی ، خاک و سرزمین خود و دفاع از ملت از جملهء وظایف اردوی ملی آن کشور است، اردو را هنگامی میتوان خادم ملت برشمرد که در آغوش ملت آموزش یافته و مطابق به عقیده، اخلاق و کلتور ملت تربیه شوند، دوست و دشمن ملت و کشور را بخوبی بشناسند، اردوی ملی باید به شکل کامل ملی بوده و از هرگونه تاثیر بیرونی و خارجی عاری باشد، تا حفاظت و نجات از نوامیس دینی و ملی ملت خود، عزت و سر و مال باشندگان کشور را وظیفه و مسئولیت خود بداند. والله الموفق