تبسم شهداء نمونۀ حقانیت جهاد مقدس!

ادارهء دست نشاندهء کابل بروز یکشنبه بتاریخ ( ۱۳۹۵ / ثور / ۱۹ ) ۶ تن از فرزندان اصیل و سرسپردهء ملت مجاهد افغان را با وحشت تمام و بر خلاف تمام ارزشهای به شهادت رساند.   شهدای مظلوم مذکور، اسراء سیاسی بودند که شهادت رساندن آنها نیز رنگ سیاسی داشت، کشتن اسراء سیاسی در […]

ادارهء دست نشاندهء کابل بروز یکشنبه بتاریخ ( ۱۳۹۵ / ثور / ۱۹ ) ۶ تن از فرزندان اصیل و سرسپردهء ملت مجاهد افغان را با وحشت تمام و بر خلاف تمام ارزشهای به شهادت رساند.

 

شهدای مظلوم مذکور، اسراء سیاسی بودند که شهادت رساندن آنها نیز رنگ سیاسی داشت، کشتن اسراء سیاسی در حقیقت یک جنایت بزرگ و عملی بزدلانه و ناجوانمردانه بر خلاف تمام ارزشهاست.

 

برای سیاسی بودن شهادت شهداء مذکور همین کافی است که چند سال قبل از امروز اسیر گردیدند و پس از آن از سوی محاکم سه گانهء ادارهء فاسد به اعدام محکوم گردیده بودند ولی امروز عملی میشوند! و آنهم در بدل از بین رفتن یک مرکز جاسوسی ادارء مشترک! ضرب المثل است که می گویند:” ترس از کجا و زدن در کجا”! اسراء در کدام رویداد گرفتار شده بودند و در بدل کدام واقعه شهید گردیدند؟!

 

وقتیکه ادارهء مشترک، فاقد صلاحیت و غرق در فساد، هیچنوع اختیاری از خود ندارد و در سفارت اشغالگران ایجاد شده باشد و از سوی آنها حمایه و تمویل میشوند، در یک چنین حالتی چطور ممکن است که در مورد سرنوشت دیگران تصمیمات قانونی اتخاذ کرده و حیثیت قانونی داشته باشد.

 

دشمن باید بداند که شهادت آرمان بزرگ و عالی مجاهدین است، لبخندها و تبسم اسراء شهید شده، مجاهدین را بیشتر و بیشتر بر حقانیت موقف خود استوار و باورمند می نماید، به مجاهدین روحیهء تازه و مورال جدید میدهد. این شهادت ها به محتوم رنگ خواهد داد و دشمن باید از اعمال و سرنوشت کمونیست ها عبرت بگیرد!

 

ما بر سازمان ها و ادارات حقوق بشر و اسراء اعلام میداریم که برای حفظ حقوق اسراء و زندانیان مسئولیت انسانی خود را بطور درست انجام دهند، باید در حق اسراء جلو جنایات جنایتکاران گرفته شود. اینگونه جنایات اگر از یکسو تجاوز آشکار و ظلم بزرگ در حق اسراء است ، از سوی دیگر بر وضعیت سیاسی تاثیر عمیق و ناگوار خواهد داشت.

برچم سفید امارت