بیست وششم(۲۶)دلو، پیام مهمی به اشغالگران دارد!!..

بر همگان هویداست که لشکر سرخ اتحاد شوروی سابق بتاریخ ششم جدی ۱۳۵۸هجری شمسی بر کشور عزیز ما افغانستان تجاوز کرد و جنگ ظالمانه ای را بر علیه ملت افغان آغاز نمود، برای سالیان متمادی افغان ها را زیر تجاوز اشغال خود آزار و اذیت نمودند و همانند آمریکا چنان اعمال و کارهای فجیع و […]

بر همگان هویداست که لشکر سرخ اتحاد شوروی سابق بتاریخ ششم جدی ۱۳۵۸هجری شمسی بر کشور عزیز ما افغانستان تجاوز کرد و جنگ ظالمانه ای را بر علیه ملت افغان آغاز نمود، برای سالیان متمادی افغان ها را زیر تجاوز اشغال خود آزار و اذیت نمودند و همانند آمریکا چنان اعمال و کارهای فجیع و ناروا انجام دادند که در تاریخ جهان کمتر مثالی برای ان یافت میشود.

لشکر سرخ اشغالگر بعد از نه سال و پنجاه و یک روز اشغال و جنگ شدید با تحمل مشکلات و سختی ها در مقابل جهاد مقدس ملت افغان شکست خورده و بتاریخ ۲۶ دلو ۱۳۶۷ هجری شمسی با برجای گذاشتن تلفات انگفت جانی و خسارات مالی فرار را بر قرار ترجیح داده و نیروهای خود را از افغانستان بطور کامل خارج کردند، که در نتیجهء این شکست شرمسار، امپراطوری اتحاد شوروی برای همیشه سرنگون گردیده و اعتبار جهانی خود را از دست داد، این شکست چنان ضربه ای به پیکر این اتحاد وارد آورد که نام و نشان اتحاد شوروی برای ابد از نقشهء جهان محو گردید.

 

اینست آمریکای اشغالگر نیز بعد از چهارده سال و اندی همانند اتحاد شوروی با شکست محتوم مواجه است، راه فرار را گم کرده و نمیداند که چگونه اعتبار جهانی از دست داده اش را اعاده کند؟ سرگردان و متحیّر با تغییر و تبدیل استراتیجی و جنرالان مصروف است! اما تاهم کنون نیز راه عقل و منطق را نیافته و نه هم به خواست و ارادهء معقول افغان ها، جهانیان و ملت خود گردن نگذاشته است.

 

۲۶دلو به اشغالگران پیام دارد که: هر چه عاجلتر نیروهای خود را از افغانستان بیرون کنید، دیگر مردم، دارایی، اسلحه، افکار و زمان خود را به فکر و امید تداوم اشغال افغانستان ضایع نکنید، زیرا:

  • سرزمین و خاک افغانستان قبرستان بسیاری از متجاوزین ماقبل از شما بوده است، امپراطوری های بزرگی و مغروری در اینجا دفن شده اند، در این سرزمین سرهای بسیاری از متجاوزین تدفین است.
  • افغان ها اقوامی دین دوست، وطن دوست و پایبند بر عزت و ناموس خود هستند، کسانی که میخواهند با استقلال، مقدسات و ارزشهای ملی افغن ها بازی کنند، سرنوشت و سرانجام انها همانند انگلیس و شوروی خواهد بود.
  • کسانی که بدون اراده و خواست افغان ها میخواهند مزدوران خود را بر آنها تحمیل کنند و بذریعهء آنها به اشغال کشور ادامه میدهند، یقینا که اینها با شکست و رسوائی محتوم مواجه خواهند شد.
  • اشغالگران که هر اندازه زور و زر داشته باشند، یا تلاش کنند که با استفاده از نیرو و اسلحه بر افغان ها حکومت کنند، اما نهایتاً مجبور به شکست ، فرار خواهند شد.
  • افغانستان علی الرغم اینکه در لیست کشورهای فقیر قرار دارد، اما مکانی برای کشورهای سرکش و آدم خوار نیست و تسخیر و کنترول این ملت خارج از امکان است.

بر اشغالگران لازم است که پیام فوق الذکر را به دقت مطالعه کرده و در کنار آن تاریخ افغانستان را با توجه و دقت کامل بازنگری کند، به نظریهء دانشوران و افراد با تجربهء خود گوش فرا داده و در چوت عدالت و عقل در خروج نظامیان وحشی خود هر چه عاجلتر اقدام کند، اشغالگران نباید به سخنان و مشوره های غلط و مغرض جنرالان خود اعتبار قائل شود، زیرا این مشوره های پوچ و بی مفهوم در این مدت چهارده سال هیچ نفعی به حالشان نکرده و بعد از این نیز سودی به حالشان نخواهد داشت. و الله الموفق