امارت اسلامی نیروی ترجمان آرزوهای ملت است

در این اواخر امارت اسلامی در مورد حفاظت پروژه های ملی در کشور عزیز یک اعلامیه ای را نشر کرد و به مجاهدین خود هدایت داد: ” تمام پروژه های ملی که اصول امارت اسلامی را مراعات کنند، نه اینکه نباید جلوش گرفته شود بلکه باید از آن حفاظت کنند”. در حقیقت پروژه های ملی […]

در این اواخر امارت اسلامی در مورد حفاظت پروژه های ملی در کشور عزیز یک اعلامیه ای را نشر کرد و به مجاهدین خود هدایت داد: ” تمام پروژه های ملی که اصول امارت اسلامی را مراعات کنند، نه اینکه نباید جلوش گرفته شود بلکه باید از آن حفاظت کنند”.

در حقیقت پروژه های ملی ملکیت شخصی نیست، این سرمایهء ملت است، به پیشرفت کشور و آسایش ملت کمک می کند. لیکن بعضاً عساکر اشغالگر و یا مزدوران آنان در افغانستان به اماکن عام المنفعه و پروژه های ملی آسیب می رسانند و انگشت اتهام را بسوی مجاهدین امارت اسلامی دراز می کنند. آنها می خواهند که از احساسات پاک ملت استفاده نادرست کنند و بین ملت و امارت اسلامی فاصله ایجاد کنند.

مثال های زیادی وجود دارد که اشغالگران و مزدوران داخلی آنها اینگونه کارها را انجام داده اند. برای این منظور لازم است که امارت موقف خود را واضح نماید و آن اینکه امارت اسلامی بخاطر خاتمه اشغال و ایجاد نظام اسلامی، سلاح بدوش گرفته است، می خواهد تا با نصرت الله متعال و همکاری خستگی ناپذیر ملت این هدف عالی را بدست آورد. علاوه بر این، امارت اسلامی بر اساس اصول اسلامی مخالف تعلیم در کشور نیست و نه هم مخالف پروژه های ملی است.

امارت اسلامی نیروی ترجمان امیدهای ملت است به همهء خواسته های مشروع ملت لبیک می گوید. حالا عملاً برای استقلال کشور که خواست ملت مجاهد افغان است، قربانی می دهد و فرزندان اصیل این سرزمین در صفوف آن داخل و تنظیم شده اند.

ما میدانیم که اشغالگران و حمایت کنندگان داخلی آنان بر خلاف امارت اسلامی در کنار جنگ نظامی، جنگ تبلیغاتی و استخباراتی را نیز به پیش می برد. برای تداوم اشغال و ادامهء اقتدار خود به هر شئ ناروا دست می اندازند. همچنین از متهم نمودن هر عمل و اتهامی روی گردان نیستند؛ اما امارت اسلامی به ملت اطمینان میدهد که بر خلاف تبلیغات زهرآگین دشمن به تمام آن کارها متعهد است که در آن مصالح اسلامی و ملی نهفته باشد و نظام اسلامی واقعی و آزاد از استعمار را یقینی کند. برای انجام این فریضه همهء ملت مسلمان افغان به یک اندازه مسئولیت دارد، اگر علماء کرام باشند، یا طالبان مدارس، یا محصلین پوهنتون باشند و یا افغانهایی که در بخش های دیگر کار و فعالیت می کنند. باید برای نظام اسلامی، مستقل و متحد تمام تلاش های خود را هماهنگ و یکجا نمائیم تا هدف مشترک همهء ما بدست آید. و ما ذلک علی الله بعزیز.