اشغالگران بغیر از اهداف خود، رعایت هیچکس را نمی کنند

سخن آشکار است زمانیکه اشغالگران تجاوزی را انجام می دهند، استقلال ملت ها را سلب می کنند، قریه ها و خانه ها را ویران می کنند، در پس آن اهداف مشخصی دارند و برای رسیدن به اهداف خود تزویر و نیرنگ های گوناگون استفاده می کنند، از شخصیت های خود باخته و خود فروخته استفادهء […]

سخن آشکار است زمانیکه اشغالگران تجاوزی را انجام می دهند، استقلال ملت ها را سلب می کنند، قریه ها و خانه ها را ویران می کنند، در پس آن اهداف مشخصی دارند و برای رسیدن به اهداف خود تزویر و نیرنگ های گوناگون استفاده می کنند، از شخصیت های خود باخته و خود فروخته استفادهء آنی می کنند. و این چهره ها بخاطر بیگانگان ملت و هموطنان خود را به قتل می رسانند، آنها را به زندان می اندازند، اما وقتیکه اهداف و مقاصد اشغالگران حاصل گردد و یا ماموریت بعضی چهره ها را مفید ندانند، بجای اینکه خدمات و کمک هایشان را مد نظر بگیرند، از کارهایشان قدردانی کنند! آنها را مورد لطف قرار دهند! برعکس با بی عزتی و بی مهابت آنها را از پیش رو دور می کنند.

این در حقیقت مجازات از سوی الله متعال در بدل خدمت و فرمانبری از باداران، و ظلم و ناروا در حق ملت و هموطنان خود است، تجاوز و اشغال همانند آتش شعله وری است که خود و بیگانه، دوست و دشمن نمی شناسد.

آخر الامر آنهائیکه کمک شان می کردند، نیز در این شعله های آتش سوختانده می شوند، پس باید کسانیکه تا حال در کنار اشغالگران هستند، از فکر و غور کامل کار گرفته، برای جبران و ترمیم اشتباهات گذشتهء خود دست به کار شوند، به آغوش ملت خود بازگردند و در مقابل اشغال به صف پاک و مقدس جهاد ملت بپیوندند، تا از یکسو از شرمندگی دنیوی و تاریخی رهایی یابند و از سوی دیگر از عقوبت و عذاب آخرت الهی در امان بمانند.

امارت اسلامی افغانستان یکبار دیگر به کسانیکه در خدمت و فرمانبری متجاوزین و اشغالگران مشغول هستند، می رساند که اشغال هیچگاهی به خیر و نفع ملت و کشور نیست، اشغالگران هیچگاهی از رسیدن به اهداف شوم خود کوتاهی نخواهند کرد و وجود و عدم وجود شما برایشان هیچ ارزشی ندارد. عقل و تعقل می طلبد که به ملت خود بپیوندید، آغوش امارت اسلامی برای شما باز است، و حفاظت از سر و مال تان را مسئولیت خود می داند.