کتاب مهم «د جارح خنجر او زما قلم» در زبان پشتو چاپ شد

کتاب «د جارح خنجر او زما قلم» مجموعه‌ی مقالات جهادی، سیاسی، فکری و اجتماعی مدیر مسئول مجله شهامت مولوی شمس الدین منصور صاحب است. این کتاب از سوی اداره تالیف و ترجمه کمیسیون امور فرهنگی در صحافت عمده و کاغذ مناسب در ۵۹۰ صفحات به چاپ رسیده و پخش شده‌است. در آغاز کتاب، یادداشت اداره […]

کتاب «د جارح خنجر او زما قلم» مجموعه‌ی مقالات جهادی، سیاسی، فکری و اجتماعی مدیر مسئول مجله شهامت مولوی شمس الدین منصور صاحب است. این کتاب از سوی اداره تالیف و ترجمه کمیسیون امور فرهنگی در صحافت عمده و کاغذ مناسب در ۵۹۰ صفحات به چاپ رسیده و پخش شده‌است.
در آغاز کتاب، یادداشت اداره تالیف و ترجمه، نوشته‌ی مختصر حافظ نور احمد سعید در باره اهمیت کتاب، و به جای مقدمه، نوشته‌ی نویسنده (مولوی شمس الدین منصور) یکی پی دیگر جا داده شده‌است.
منصور صاحب مقالات و تحقیقات زیادی در موضوعات مختلف نوشته‌است. در این کتاب بخشی ازان نبشته‌های جهادی، سیاسی، فکری و اجتماعی جمع‌آوری شده، که در بیست سال گذشته نوشته‌است.
با چاپ شدن «د جارح خنجر او زما قلم» شمار آثار چاپ شده‌ی اداره تالیف و ترجمه به ۲۶ اثر رسید. این اداره کتاب‌های زیادی علمی، جهادی و سیاسی را در مدت کوتاه به چاپ رسانیده و هماکنون روند تصحیح دو اثر علمی جریان دارد، که ان‌شاء‌الله به‌زودی آماده چاپ می‌شود.
در کتاب «د جارح خنجر او زما قلم» احوال سیاسی و اجتماعی کشور و در مجموع وضعیت حاکم در جهان اسلام و همچنان حکایات و واقعات دردناک منافقت و وحشت استعمار غرب بیان شده‌است. مطالعه این کتاب، شما را به محکومیت ملت مسلمان و غفلت حاکمان کشورهای اسلامی متوجه می‌سازد و تشویق می‌کند که در آینده به مساعی بیش‌تری در عرصه‌های جهادی، علمی، دعوتی و فکری نیاز داریم.بنابراین باید هیچ کسی از مطالعه این کتاب بی‌بهره نماند. خود‌تان هم مطالعه نمائید و دیگران را نیز به مطالعه‌اش ترغیب نمائید.

با کلیک بر لینک ذیل می‌توانید کتاب را در کامپیوتر خود داونلود نمائید:

پی دی اف د جارح خنجر او زما قلم