پیروزی های مجاهدین نتیجهء پشتیبانی ملت است

مجاهدین امارت اسلامی افغانستان از یک و نیم دهه به این سو بر ضد نیروهای اشغالگر و رژیم مزدور کابل مبارزه دارند ، هر چند این مبارزه بُعدهای زیادی دارد و لیکن بُعد نظامی مهم ترین بعد این مبارزه است . به هیچ صورت نمی توان نیروی مجاهدین را از لحاظ اسباب با نیروی دشمن […]

مجاهدین امارت اسلامی افغانستان از یک و نیم دهه به این سو بر ضد نیروهای اشغالگر و رژیم مزدور کابل مبارزه دارند ، هر چند این مبارزه بُعدهای زیادی دارد و لیکن بُعد نظامی مهم ترین بعد این مبارزه است .
به هیچ صورت نمی توان نیروی مجاهدین را از لحاظ اسباب با نیروی دشمن قابل مقایسه قرار داد ، دشمن نیروهای مجهز هوای و زمینی ، وسایل و وسایط مختلف النوع ، تیکنالوجی مدرن و دالرهای فراوان دارد ، اما بالمقابل مجاهدین هنوز هم با آن سلاحی که از پدر و پدرکلان به میراث گرفته اند و با آن وسایلی که خود ساخته اند با دشمن مجهز می جنگند .
با وصف که مجاهدین و دشمن در عالم اسباب قابل مقایسه نیستند مجاهدین بازهم در کارزار و پیکار پیروز هستند ، آخر چرا ؟ ، بزرگ ترین دلیل این پیروزی نصرت خداوند تعالی و پشتیبانی ملت مجاهد پرور افغانستان است ، قوتِ اسباب و کثرت نیروها اگر مدار اعتبار می بود امکان نداشت که مجاهدین این قدر مبارزهء طولانی و دراز مدت انجام می دادند .
اینکه مجاهدین در سراسر کشور عزیز با اشغالگران و دشمنان داخلی مصروف نبرد اند ، هزارها تن اشغالگر و عساکر اجیر را کشته و زخمی نموده اند و دشمن را از مناطق زیادی بیرون رانده اند ، کمک خداوندی و همکاری مردمی رول اساسی و نقش کلیدی دارد ، بناءً نخست از همه باید مجاهدین اوامر الهی را به جا بیاورند و حقوق ملت مظلوم و محکوم خود را اداء نمایند ، تا از یک از خداوند تعالی و مردم کشور سپاس گذار باشند و از سوی دیگر مبارزهء جاری دیگر هم رونق بگیرد ( یعنی فتوحات زیادی را نائل گردند ) و در نتیجه خداوند قدوس نظام تابان اسلامی را توسط این فرزندان راستین اسلام در سراسر افغانستان و جهان قایم بکند ، و بدون تردد این بزرگ ترین سعادت برای مجاهدین اسلام می باشد .
دشمن نیز از همکاری مردم با مجاهدین آگاه است ، گاه گاه اعتراف نیز نموده است و در اکثر موارد مردم را به همین جرم به شهادت رسانیده است ، گرفتار نموده است ، دارای آنان را به غارت برده است ، خانه های آنان را تخریب نموده است ، تاسیسات عام المنفعه را از بین برده است ، حاصل اینکه به عناوین و انواع مختلف مردم را شکنجه و تهدید نموده است و حتی وادار ساخته است تا مناطق آبای خود را ترک کنند ،  به گونۂ مثال می توان از بغلان ، فاریاب ، سرپل ، قندوز ، هلمند ، قندهار و غزنی یاد آور شد که پروژه های کشتار مردمی و تخریب اماکن مردم محلی درین ولایات به صورت عملی تطبیق شده است .
برای دشمن مشترک به ویژه مقامات امریکای لازم است که از جنگ ها ، مصارف ، تلفات و خسارات  ، وحشت و بربریتِ پانزده سال گذشته درس بگیرند ، زیرا با همه دسیسه ها و نیرنگ های که داشتند ناتوان ماندند ، پول های شان همه رایگان رفت ، سرهای شان شکست ، اما نه به هدف خود رسیدند و نه هم در آینده امکان دارد که پیروز شوند ، دشمن اگر هوش دارد باید پیش از همه به هلاکت خود ( که موجودیت در افغانستان است ) خاتمه بخشد  و اگر هنوز هم  دست از حماقت نمی گیرد باید منتظر بماند تا به انجام اشغالگران و یورشگران گذشته در افغانستان برسد .
مجاهدین باید مردم مجاهد خود را هر چه بیشتر و خوب تر خدمت بکنند ، نیز از وحشت دشمن حفاظت بکنند و از اذیت رسانی و تکلیف دهی چپاولگران نجات بدهند ، و برای رفاه و آسودگی مردم برنامه ریزی بکنند ، تا حقوق ملت مستضعف برآورده شود و در عوض خداوند تعالی مجاهدین را نیروی بیشتر عطاء بکند و دشمن را نیست و نابود بکند ، ان شاء الله العزیز .