ملت مجاهد افغانستان علما و مفتیان حق‌پرور را می‌شناسند

سخن‌روز: از روزی‌که امریکایی‌ها به اساس پیمان دوحه، خروج عساکر خود از افغانستان را اعلان کرده‌ و عملا به خروج آغاز هم کرده‌اند؛ اعتنای به داد و فریاد، عذر و زاری مزدوران و جواسیس خود نکرده‌اند. اکنون اداره اجیر به آنعده چهره‌های مسخ‌شده‌ی که از عنوان ملا و عالم استفاده می‌کنند وظیفه داده‌است برای اخلال […]

سخن‌روز:

از روزی‌که امریکایی‌ها به اساس پیمان دوحه، خروج عساکر خود از افغانستان را اعلان کرده‌ و عملا به خروج آغاز هم کرده‌اند؛ اعتنای به داد و فریاد، عذر و زاری مزدوران و جواسیس خود نکرده‌اند.

اکنون اداره اجیر به آنعده چهره‌های مسخ‌شده‌ی که از عنوان ملا و عالم استفاده می‌کنند وظیفه داده‌است برای اخلال اذهان عامه تبلیغات کنند که پس از خروج قوای خارجی از افغانستان، جنگ در مقابل رژیم هیچ گونه مشروعیت ندارد.

این چهره‌های کرا شده و فروخته شده هیچ پروای مشکلات و تلفات افغان‌ها را ندارند، بلکه تنها در فکر مصونیت قدرت، دالر و پروژه‌های فاسد خود هستند.

اگر چنین نباشد، هرگاه دو دهه پیش امریکا و ناتو بر افغانستان یورش آوردند و بوش اعلان کرد که این جنگ ما جنگ صلیبی است، این خائنان دین و میهن چرا و به کدام دلیل در پهلوی بوش ایستاده شدند؟ چرا آن‌زمان در فکر این افغان‌های مظلوم، استقلال کشور و ارزش‌های ملی نشدند؟

آن‌گاهی که ۴۸ کشورهای غربی به رهبری امریکا و ناتو بر افغان‌ها هجوم آورده، آن‌ها را با زن و فرزند شان با بمب‌های فاسفورس می‌سوزاندند، علما و مفتیان درباری اوقاف رژیم کابل و شئون اسلامی کجا بودند؟ آن وقت چرا بر این ملت و کشور ترس نخوردند و منافع علیای کشور چرا به یاد شان نیامد؟

امروز که امریکا و ناتو افغانستان را ترک می‌کنند و اگر خواست خدا بود با سرنگونی و نابودی مواجه هستید، کشور، ملت و مقدسات به یاد تان آمده است.

هشدار! ملت مجاهد ما شما را می‌شناسند، که این صدای کِی‌ها از مکرافون رژیم قاتل و فاسد کابل بلند می‌شود، و می‌دانند که از برآمدن قوای خارجی این‌قدر سراسیمه و آشفته شده‌اید.

همچنان افغان‌های با درک و حق‌پرست، خوب می‌شناسند که علما، مشائخ، مفتیان، دانشمندان و سیاستمدارانِ پاک دل کِی‌ها هستند و خوب می‌توانند حق را از باطل تمییز دهند.

زیرا اینگونه صدها تن مفتیان آیساف، امریکا و ناتو برای پنهان ساختن حق دست و پا زدند، اما نتیجه‌اش صفر برآمد و سبب رسوایی بیش‌تر خود شان گردید.

ولله العزه ولرسوله وللمؤمنین