مافیای سیاه صالح و دام‌های جدید قساوت آن در برابر ملت

سخن روز: معاون اول اداره کابل و دار و دسته‌اش پس ازانکه نتوانستند دست نداشتن خود در حمله اخیر پوهنتون کابل را ثابت کنند و همه انگشت‌های انتقاد به سوی این عاملان اصلی حمله دراز شد، اکنون به دروغ‌های تازه‌ی شاخدار و تبلیغات پر از مکر و فریب رو آورده‌اند. در سلسله همین دروغ‌های شاخدار، […]

سخن روز:

معاون اول اداره کابل و دار و دسته‌اش پس ازانکه نتوانستند دست نداشتن خود در حمله اخیر پوهنتون کابل را ثابت کنند و همه انگشت‌های انتقاد به سوی این عاملان اصلی حمله دراز شد، اکنون به دروغ‌های تازه‌ی شاخدار و تبلیغات پر از مکر و فریب رو آورده‌اند.

در سلسله همین دروغ‌های شاخدار، دیروز یک ویدیویی ساختگی را پخش کردند که دران عادل پنجشیری، دانش آموز پوهنزی شرعیات به‌حیث طراح حمله معرفی شده.است.

عادل پنجشیری، که درین ویدیویی ساختگی خود را طرح حملات معرفی می‌کند و بر علاوه ازان، بر دزدی‌ها، ترورها، کشتار مردم ملکی، چور و چپاول مارکیت‌ها و بلندمنزل‌ها هم اعتراف می‌کند، امرالله صالح و باند آن می‌خواهد با این جعل‌کاری نشان بدهند که طالبان در دزدی، کشتارها، اختطاف‌ها و شکنجه مردم دست دارند.

جاسوس خارجی‌ها امرالله صالح که از آوردن امنیت به شهر کابل لاف زده‌بود و دران ناکام مانده است، اکنون می‌خواهد با اظهارات مبهم و این‌گونه اعمال وحشیانه برای مردم ثابت کند که مرتکبین حملات بر پوهنتون‌ها، انستیتیوت‌ها و مراکز تعلیمی و همچنان کشتار ملکی و دیگر اعمال ناروا کسانی‌اند که دانش‌آموزان علوم اسلامی و شرعیات هستند و یا هم طلبای مدارس دینی، تا اذهان عامه را در برابر امارت اسلامی تغییر بدهند و در مقابل مذاکرات بین‌الافغانی موانع تازه ایجاد کنند و افغان‌های رنج‌دیده را ازین فرصت طلای صلح بی‌بهره بسازند.

اما چنانکه صف و ایدئولوژی امارت اسلامی از داعش و دیگر گروه‌ها به تمام معنا فرق دارد و فتنه داعشی را در افغانستان عملا شکست داد و سرکوب کرد، اکنون امرالله صالح و مربیان و پناه‌دهندگان ملیشه‌های داعشی می‌خواهند طالبان و داعش را به‌گونه شعوری و ارادی در یک پله ترازو بیاندازند و مظالم، تجاوز و وحشت‌های را که خونخواران داعش بر افغان‌ها روا داشته‌اند، طالبان را نیز دران دخیل نشان بدهند. اما لله‌الحمد برای تمام ملت همچو آفتاب عیان است که طالبان به مبارزه مقدس خود در برابر همه حلقات مفسد دوام داده‌اند.

مقامات اداره کابل که سرپرستی دزدان، قاچاق‌بران، راهزنان و اختطاف‌چیان را به‌دوش دارند، باید بدانند که کاسه صبر افغان‌ها در برابر آن‌ها لبریز شده‌است و کسانی‌که قدرت بزرگ جهان را به فضل و کمک پروردگار شکست داده می‌توانند، قوت و صلاحیت این را هم دارند که ملیشه‌های کرا شده‌ی آن را نیز نابود بسازند و خاک پاک افغانستان را از شر، ضرر و فساد آن‌ها بار دیگر نجات دهند. ان‌شاء‌الله تعالی