قیمت خون مردم در جمهوریت

سخن‌روز: ارگ جمهوری به همکاری اشغال‌گران یکبار دیگر به کشتار و تخریب خانه‌های مردم ملکی اولویت داده‌اند، عساکر جمهوریت همه روزه مردم ملکی را می‌کشند و دارای مردم را چور می‌کنند. درین روزها، فاجعه صبری (خوست) نمونه زنده این واقعیت است، بلکه عساکر وحشی جمهوریت زنان و کودکان را هم بسیار بی‌رحمانه به شهادت رسانده‌اند. […]

سخن‌روز:

ارگ جمهوری به همکاری اشغال‌گران یکبار دیگر به کشتار و تخریب خانه‌های مردم ملکی اولویت داده‌اند، عساکر جمهوریت همه روزه مردم ملکی را می‌کشند و دارای مردم را چور می‌کنند. درین روزها، فاجعه صبری (خوست) نمونه زنده این واقعیت است، بلکه عساکر وحشی جمهوریت زنان و کودکان را هم بسیار بی‌رحمانه به شهادت رسانده‌اند.

همچنان درین اواخر، دشمن مزدور در مناطق مختلف کشور مردم ملکی را شهید، خانه‌ها را ویران و مدارس، مکاتب و کلینک‌ها را از بین برده‌اند.

وحشت‌ها و مظالم اخیر اشغال‌گران و رژیم کابل قابل تحمل و فراموش‌شدنی نیست. اما جای بسیار تأسف اینست که نهادهای جهانی و داخلی حقوق بشر و بیش‌تر رسانه‌ها در مورد این مظالم و تلفات ملکی اغلبا سکوت اختیار کرده‌اند. در حالی‌که مسئولیت و رسالت رسانه‌ها و نهادهای حقوق بشر درین مورد بیش‌تر از دیگران است. تعجب بر این است که آیا این‌ها مسئولیت و رسالت شان را نمی‌شناسند و یا برای این اصطلاحات معلوم هم معناهای دیگری در قاموس استعمار و اشغال می‌جویند؟!!

از بیست سال به اینسو، شور و غوغا است که حقوق زنان و کودکان در جمهوریت تامین می‌شود، نیز جمهوریت ضامن ازادی بیان و توسعه و پیش‌رفت است، اما در جمهوریت افغانستان زنان و کودکان به گونه دسته‌جمعی کشته می‌شوند، خانه‌های مردم ویران می‌شود و به‌جز انحراف، وحشت، قساوت و ظلم چیزی دیگری دیده نمی‌شود.

افغان‌ها از جمهوریت غربی بیزار اند و خواهان نظامی اند که مقدسات، آبرو، مال و جان شان دران مصون باشد و این ارزش‌ها بدون نظام خالص اسلامی در نظام دیگری مصون نمی‌گردد. نظام‌ها و مودل‌های که از غرب کاپی شده برای افغان‌ها قابل قبول نیست و افغان‌ها هرگز نظام‌ها و ارزش‌های بیگانه را تحمل نمی‌توانند و چنانچه در بیست سال گذشته در برابر اشغال و فساد جهاد نموده‌اند، در آینده نیز به جهاد خود برای به‌ دست آوردن اهداف شان دوام می‌دهند.

امارت اسلامی همواره از ملت مظلوم خود دفاع نموده و متعهد است که در آینده نیز از حقوق مردم خود پاسداری می‌نماید و تا حاکمیت نظام اسلامی به جهاد خود دوام می‌دهد و مزدوران استعمار و قاتلان ملت را به جزای اعمال می‌رساند و انتقام کودکان خود را حتما می‌گیرد.

خون ملت در جمهوریتِ حاکم رایگان است، هر قومندان و تفنگ‌دار جمهوریت بخواهد می‌تواند مردم ملکی را هدف قرار دهد، آبروی شان را پایمال و دارای شان را چور کند.

جمهوریت کنونی رخ دوم پاتک‌سالاران دهه هفتادم خورشیدی است. زیرا امروز نیز خون ملت رایگان است، حقوق ملت زیرپا شده و مفسدترین و منفور ترین اشخاص جامعه به زور بی۵۲ امریکا بر مردم تحمیل شده‌است.