قتل عام اطفال خوست؛ نمونه زنده دستاوردهای نزده ساله رژیم کابل

سخن‌روز: دلیل بزرگ‌تر از این برای دشمنی رژیم قاتل و وحشی کابل با کشور و ملت چیست که در ولسوالی صبری ولایت خوست ۱۵ تن از مردم ملکی را، که بیش‌تر شان اطفال بی‌گناه بودند، توسط ملیشه‌های اجرتی خود بسیار بی‌دردانه به شهادت رسانید و اجساد جنازه‌های شهدای گلگون‌کفن را هم همه دیدند. اما مقامات […]

سخن‌روز:

دلیل بزرگ‌تر از این برای دشمنی رژیم قاتل و وحشی کابل با کشور و ملت چیست که در ولسوالی صبری ولایت خوست ۱۵ تن از مردم ملکی را، که بیش‌تر شان اطفال بی‌گناه بودند، توسط ملیشه‌های اجرتی خود بسیار بی‌دردانه به شهادت رسانید و اجساد جنازه‌های شهدای گلگون‌کفن را هم همه دیدند. اما مقامات ظالم رژیم کابل به‌جای اینکه بر جرم خود اعتراف و یا سکوت اختیار کند؛ والی خوست بسیار با چشم سفیدی به رسانه‌ها گفت که مردم ملکی را نه، بلکه مخالفان مسلح را کشته‌اند!

این جنایت تازه برخی ازان سلسله‌ی جنایاتی است که از بیست سال به اینسو نیروهای خارجی مستقیما خود شان و یا توسط دست‌نشاندهان شان در برابر ملت مسلمان افغانستان انجام می‌دهند.

در همین‌ روز‌ها، عساکر اداره کابل بر علاوه از خوست، در ولایت‌های هلمند، قندهار و بادغیس نیز مردم ملکی را مورد حملات توپخانه‌‌ها و هوایی قرار داده‌ و مردم ملکی را شهید کرده‌اند. همچنان در هلمند و ولسوالی ژری، قندهار ده‌ها خانه‌های مردم ملکی را به بهانه اینکه ازان‌جا مورد حملات قرار گرفته‌اند، تخریب کرده‌اند.

عاملان وحشت‌های امثال وحشت ولسوالی صبری ملیشه‌های اند که از سوی بیگانگان تمویل و تجهیز می‌شوند و سپس برای منافع شوم شان به‌کار برده می‌شوند و رسانه‌ها و ادارات جهانی بشری در مورد اصلیت، تمویل، تجهیز و فرماندهی شان راپورهای مستند را پخش کرده‌اند.

هدف قبلی این ملیشه‌های بدنام و خودسر چاپه زدن بر خانه‌های هموطنان خود بود، اما پس از پیمان پایان اشغال میان امارت اسلامی و امریکا به عملیات‌های گسترده تهاجمی به مثل عملیات صبری رو آوردند و مانند ملیشه‌های کمپاین، قطعه صفر یک در شرق کشور، صفر صفر سه در جنوب کشور و همچنان قطعات وحشی دیگری سی‌آی‌ای به عملیات تهاجمی بر ضد مجاهدین امارت اسلامی آغاز کردند‌ و همانند سابق کمک‌های هوایی خارجی‌ها را هم با خود دارند. دشمن با تمام چشم‌سفیدی چنانکه از تلفات ملکی منکر شود، اتهام افزایش تلفات ملکی را هم به مجاهدین ااسلامی می‌بندد.
پشتیبانان این ملیشه‌های جنایتکار از جنایت‌های که دست نشاندهان شان انجام می‌دهند خود را برائت داده نمی‌توانند، بلکه در هر جرم آن‌ها به گونه مستقیم و یا غیر مستقیم شریک هستند.

تراژدی اخیر خوست نشان داد که تمام دستاوردهای نزده ساله رژیم کابل همین‌است که تمام خاک افغانستان را به خون افغان‌ها سرخ کرده‌است و چنان وحشیان و قاتلان اجرتی را بنام عساکر اردو و امنیتی پرورانده است که طفل سه ساله را هم مخالف مسلح خود می‌دانند و زیر تیغ می‌سازند.

امارت اسلامی در حالیکه ادارات جهانی حقوق بشر را به تحقیقات در این مورد و دست به‌کار شدن برای جلوگیری ازان دعوت می‌دهد، همچنان با ملت خود تعهد می‌کند که مرتکبان این جنایات را محاسبه می‌کند و انتقام ملت مظلوم را ازان‌ها می‌گیرد، باذن الله تعالی.