زنجیرهای محاصرهء دشمن تنگ تر شده است

روند برومند عملیات عمری رژیم کابل را چنان سراسیمه و مورال باخته ساخته است که اکنون نه از مراکز خود دفاع می تواند و نه هم انگیزهء دارد که عساکر خود را روحیه و اطمینان بدهد . روند فتوحات مجاهدین در نقاط مختلف کشور به شدت ادامه دارد ، مژده های پیهم پیروزی ها و […]

روند برومند عملیات عمری رژیم کابل را چنان سراسیمه و مورال باخته ساخته است که اکنون نه از مراکز خود دفاع می تواند و نه هم انگیزهء دارد که عساکر خود را روحیه و اطمینان بدهد .
روند فتوحات مجاهدین در نقاط مختلف کشور به شدت ادامه دارد ، مژده های پیهم پیروزی ها و کامرانی های جانبازان امارت اسلامی افغانستان از هر سو شنیده می شود ، دشمن وحشی و جنایت کار در همه جا سرکوب شده است و در مناطق زیادی نزدیک به سقوط اند ، از اشغالگران تقاضاهای مکرر برای کمک می کنند ، اشغالگران نیز پس از جنگ های دراز مدت ، مصارف هنگفت و تلفات سنگین جانی از خواب غفلت بیدار شده اند و اکنون دیوانه وار گاهی یک سو و گاهی به دیگر سو دست  و پا می زنند ، یاوه گوی ها می کنند و در موضوع افغانستان نه خط مشی روشن دارند و نه هم پالیسی سالم دارند ، برای غلامان خود وعده های دل فریب می دهند و لیکن توان ندارند که آن را عملی بسازند .
در روند پیروزی های پیهم عملیات عمری از دو روز به این سو ساحات زیادی به ویژه ولسوالی های حصارک ( ننگرهار ) و خان آباد ( قندوز ) به گونهء کامل فتح شده است و بیرق سفید امن و شریعت در مناطق مفتوح به اهتزاز درآمده است .
ولسوالی استراتژیک حصارک از چند روز به این سو در محاصرهء مجاهدین قرار داشت ، بالاخره این ولسوالی دو شب پیش به شمول همه مراکز و پوسته های مربوطه به دست مجاهدین قهرمان امارت اسلامی افغانستان سقوط نمود ، در نتیجه وسائط مختلف نقلیه ، اسلحه و مهمات فراوان نیز برای مجاهدین غنیمت شد و خسارات سنگین جانی وارد پیکر دشمن شد .
دیروز ، ولسوالی خان آباد قندوز نیز به دست مجاهدین فتح شد ، مجاهدین غنایم زیادی را به دست آوردند و دشمن دچار تلفات زیادی جانی و مالی گردید ، در نتیجهء عملیات تعقیبی مجاهدین مناطق زیادی از لوث دشمن پاکسازی شد ، در فتوحات تازه یک بیس و ۱۴ پوسته در منطقهء اقتاش ولسوالی خان آباد فتح گردید  و امکانات دشمن به دست مجاهدین غنیمت گردید .
در مرکز قندوز به شمول پوسته که در سر پل الچین قرار داشت ۵ پوسته فتح گردید و در ادامهء عملیات در منطقه بزهء قندهاری نیز ۵ پوسته فتح شد ، ۵ تانگ در الچین و ۳ تانگ در بزهء قندهاری به شمول سلاح ها و مهمات گوناگون برای مجاهدین غنیمت شد .
در شاهراه قندوز – تخار پوسته های ملرغه و جرگذر نیز فتح شد ، اکنون این بخش شاهراه و همه مناطق که در نزدیکی این شاهراه قرار دارد در کنترول مجاهدین امارت اسلامی افغانستان قرار گرفته است .
در ولایت بغلان ( که در جوار قندوز قرار دارد ) نیز مناطق وسیعی توسط مجاهدین فتح گردیده است و دشمن به شدت سرکوب شده است ، در شاهراه قندوز – بغلان از منطقهء شهر کهنهء بغلان مرکزی تا قندوز ۱۲ پوسته فتح گردیده است و ساحات وسیعی در تصرف مجاهدین قرار گرفته است .
زنجیرهای محاصرهء قندوز با پیروزی های اخیر و چشم گیر مجاهدین تنگ تر گردیده است ، رژیم فاسد کنترول شاهراه قندوز – تخار و قندوز – بغلان و نیز راه های ولسوالی های امام صاحب ، خان آباد ، دشت ارچی و قلعه زال را از دست داده است .
در ولایت تخار ، عساکر رژیم کابل از چهار روز به این سو در ولسوالی درقد تحت فشار شدید مجاهدین قرار دارند ، ساحات زیادی را مجاهدین تصرف نموده اند ، دشمن در عملیات های باز پس گیری این مناطق ناکام مانده است و ناچار مانده است تا از منطقه فرار بکند .
در طی دو روز گذشته ، دشمن بزدل در ولایات هلمند ، لوگر ، لغمان ، پکتیا ، غزنی ، فراه ، غور و……… نیز از مناطق زیادی فرار نموده است و کنترول امارت اسلامی افغانستان درین ولایات محکم تر گردیده است.
در مجموع زنجیرهای محاصرهء مجاهدین بر دولت مزدور با گذشت هر روز در اکثریت مناطق و همه سمت های کشور تنگ تر و کنترول مجاهدین نسبت به هر روز قوی تر می گردد ، امید است که بسیار به زودی پرچم سفید امارت اسلامی افغانستان در ان مناطقی نیز برافراشته شود که اکنون در تسلط اشغالگران و رژیم فاسد کابل قرار دارد ، ان شاء الله .