تحلیل

توجه امارت اسلامی به بخش امنیت

توجه امارت اسلامی به بخش امنیت، باعث شده تا ملت در آرامش زندگی کنند و در بخش‌های اقتصادی هم ترقی حاصل کند

یکی از موارد مهم و حیاتی‌ که پس از سپری‌شدن دو سال و اندی از حاکمیت امارت اسلامی، به عنوان دست‌آورد می‌توان به آن اشاره کرد، ارتقای قابل توجه سطح امنیت در کشور عزیزمان می‌باشد که این خود بر فعالیت‌های اقتصادی مردم عزیزمان نیز، تاثیر بسزایی داشته و خواهد داشت. بزرگان این نظام، با مهارت‌ها و استعدادهایی که دارند، علاوه بر ایجاد امنیت، اقدامات بسیار زیادی در بخش‌های مختلف نیز انجام داده‌اند و زحمات‌شان واقعا قابل تقدیر است، که از این موارد می‌توان به آبادانی و ایجاد شغل اشاره کرد.

خوش‌بختانه امارت اسلامی پس از روی‌کارآمدن، کارهای بسیار بزرگی برای ملت انجام داده است که همهٔ‌شان شایان تقدیراند، و با زحمات مسئولین دل‌سوز، روزبه‌روز شاهد پیش‌رفت چشم‌گیر و هرچه سریعِ کشورمان خواهیم بود، تا این‌که در نتیجهٔ این زحمات، کشور عزیزمان پله‌های ترقی را پیموده و به خودکفایی و بی‌نیازی از دیگران برسد.

اگر به خدمات مسئولین امارت اسلامی با دید انصاف بنگریم، به عمق زحمات بزرگان امارت اسلامی پی خواهیم برد، و این امر، آن را می‌طلبد که در مقابل داشتن چنین نظام و مسئولین دل‌سوز و زحمت‌کش، حتما شکرگذار خداوند متعال، و همچنین سپاس‌گذار این مسئولین بی‌نظیر باشیم، تا باشد که خداوند متعال رحمت‌های بیشتری را بر ما سرازیر بکند.

خلاصه این‌که بهبود اوضاع کشور، پس از به قدرت‌رسیدن امارت اسلامی، آن‌هم در این مدت خیلی کوتاه، واقعا شایستهٔ تقدیر بوده و همواره باید با این مسئولینِ متعهد، جهت پیش‌رفت کشور عزیزمان، همکاری بکنیم، تا در آیندهٔ خیلی نزدیک، شاهد پیش‌رفت‌های چشم‌گیر بیشتری باشیم.