بمبارد بر مردم ملکی در ارغنداب (قندهار) وحشت علنی است

سخن روز: شب ۲۲ قوس، در یک بمبارد وحشیانه رژیم مزدور کابل در منطقه ناگهان ولسوالی ارغنداب ولایت قندهار ۱۲ تن اعضای یک خانواده به شمول زنان و کودکان شهید و تعداد زیادی زخمی شدند. در حالی‌که چهره‌های خون و خاک‌آلود کودکان بی‌گناه از یک وحشت دردناک حکایت می‌کرد، عاملان و یا هم غلامان آن‌ها […]

سخن روز:

شب ۲۲ قوس، در یک بمبارد وحشیانه رژیم مزدور کابل در منطقه ناگهان ولسوالی ارغنداب ولایت قندهار ۱۲ تن اعضای یک خانواده به شمول زنان و کودکان شهید و تعداد زیادی زخمی شدند.
در حالی‌که چهره‌های خون و خاک‌آلود کودکان بی‌گناه از یک وحشت دردناک حکایت می‌کرد، عاملان و یا هم غلامان آن‌ها از گرفتن مسئولیت آن انکار می‌کنند و با کمال چشم‌سفیدی این کار را هم به مجاهدین امارت اسلامی نسبت می‌دهند.
چند ساعت پس از بمبارد، مقامات رژیم مزدور در روز روشن دروغ گفتند و ادعا کردند که تلفات ملکی بر اثر یک موتر بمب رخ داده‌است. حال اینست که شاهدان عینی و عزیزان قربانیان با یک‌صدا می‌گویند که در محل رویداد بمبارد شده‌است.
رژیم بزدل نه تنها گناه خود را نمی‌پذیرد، بلکه مردم را هم اجازه ندادند که اجساد شهدا را برای عدالت خواهی، به گونه احتجاج با خود ببرند.
پیش ازین حمله وحشیانه، نیروهای امریکایی به دوام سرپیچی از پیمان ده حوت، به تاریخ ۲۰ قوس منطقه لاکوخیل ولسوالی ژری را بمبارد کردند، که در نتیجه ۱۰ تن شهید شدند. همچنان در بمبارد در قریه لوندیان ولسوالی دهراوود ولایت ارزگان یک خانه ملکی تخریب شد و ۱ تن شهید و ۲ تن دیگر زخمی شدند.
همچنان ارقام نشر شده از سوی کمیسیون تلفات ملکی به‌تاریخ ۲۰ قوس نشان می‌دهد که تنها در یک هفته، ۲۹ نفر ملکی در حملات دشمن کشته و زخمی شدند.
اینکه در پهلوی سرپیچی‌های ارادی از پیمان پایان اشغال، حملات بر اهداف ملکی یکبار دیگر افزایش یافته است، امارت اسلامی بر ادارات جهانی بشری و حقوقی بار دیگر صدا می‌کند که برای جلوگیری از حملات بر اهداف ملکی، مکلفیت خود را ادا نمایند و به‌خصوص بمباردمان وحشیانه دیروزی در قندهار را به جدیت تقبیح نموده و عاملان آن را محکوم نمایند.