از انسحاب ما تا شکست دشمن/بخش سوم

نویسنده: محمد داود مهاجر ارمغان دشمن برای این ملت؛ دشمنان دین و دشمنان ملت و کلتور ما (صلیبی‌ها و مسیحی‌ها) دشمنان قسم‌خوردهٔ ما، به ظاهر بر خاک و میهن عزیز ما تسلط پیدا کردند و در قدم اول به سم‌پاشی و تزریق زهرهای اندرونی خود به جامعهٔ اسلامی پرداختند که بعضی از آن را می‌توان […]

نویسنده: محمد داود مهاجر

ارمغان دشمن برای این ملت؛

دشمنان دین و دشمنان ملت و کلتور ما (صلیبی‌ها و مسیحی‌ها) دشمنان قسم‌خوردهٔ ما، به ظاهر بر خاک و میهن عزیز ما تسلط پیدا کردند و در قدم اول به سم‌پاشی و تزریق زهرهای اندرونی خود به جامعهٔ اسلامی پرداختند که بعضی از آن را می‌توان چنین خلاصه کرد:

۱. ترویج دین مسیحیت را با گسترش فعالیت‌های تبشیری در بسیاری از ولایات شروع کردند. تعداد زیادی از کتاب‌های انجیل‌ را در میان جامعهٔ افغانی منتشر کردند که در نتیجه، بسیاری را در دام خود گرفتار کرده و بسیاری را نیز به کشورهای اروپایی برای شستشوی مغزی فرستادند؛ {ودوا لوتکفرون کما کفروا فتکونون سواء} آنان دوست دارند تا شما نیز همانند آن‌ها کافر شوید تا آنگاه با هم برابر گردید.

 

۲. دموکراسی به‌معنای غربی را -از نوع حکومت آمریکایی- اساس حکومت دست‌نشانده بر ملت ما تعیین کردند و به جایی دست دراز کردند تا پسوند «اسلامی» را نیز از نام کشور ما بردارند؛ اما دوباره ارجاعش دادند و مناسب با وقت ندیدند. نام دموکراسی را چنان با آب‌وتاب رواج دادند که بچه‌های کوچک مکاتب هم سخن از دموکراسی می‌زدند و اگر کسی را نصیحتی می‌کردید، می‌گفت که دموکراسی و آزادی (!) است.

 

۳. مواد مخدر و من‌جمله شراب‌خواری و شراب‌فروشی را بر این اساس که غیرت و حمیت اسلامی را نابود کنند عام کردند. زنانی اجیر و بدطینت را برای به‌ دام‌انداختن جوانان در ولایت‌های مختلف موظف کرده بودند تا ایمان و غیرت آنان را بربایند. حتی خبرهایی رسیده بود که دخترانی را از چین و بعضی کشورهای دیگر به‌خاطر این هدف شوم‌شان در بازارها توظیف کرده بودند.

 

۴. تعداد زیادی از کانال‌های مستهجن تلویزیونی و ماهواره‌ای را به راه انداختند تا فحشا و فساد را در هر خانه‌ای گسترش دهند. در این کانال‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای، نهایت برهنگی و فرهنگ سکسی را به نوجوانان و دختران ما آموزش می‌دادند. دختران خردسال را (همانند مجالس ستارهٔ افغان) انواع رقص‌ها و موسیقی‌های غربی و لادینی یاد می‌دادند.

 

۵. عِرض، آبرو و ناموس ملت ما را مورد تعرض، بی‌حرمتی و تجاوزهای مکرر قرار دادند. آن‌ها با عملیات شبانه، تفتیش فیزیکی زن‌ها و داخل‌شدن در خانه‌ها، چیزی به نام «حریم خانه» برای احدی از ملت ما نگذاشتند. موارد زیادی از تجاوز بر دختران، ظلم‌های سیستماتیک و استفاده از فقر مردم مخابره شده است که بیان آن‌ها بسی مشکل است.

 

۶. عقیده و کلتور دینی ملت ما را با بی‌حرمتی‌های مکرر به ساحت مقدس قرآن و پیغمبر اسلام (ارواحنا له الفداء) زیر پا کردند. به چندین مرتبه به ساحت پاک قرآن مجید در پایگاه بگرام توهین کردند. چندین مرتبه به اشکال مختلف، پیغمبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم را مورد اهانت قرار دادند.

خلاصه اینکه، ریشه‌کن‌کردن نام اسلام از دل و دماغ این ملت بیدار، تنها آرزوی دشمنان بود و برای همین هدف جنگ را با ما آغ

از کرده بودند.