اختلافات مردم فریبی

قبل از ایجاد حکومت وحشت ملی نیز پیشبینی میشد که این وحدت ساخت امریکا فقط برای فریب دادن افغانهاست و به زودی به رسوایی و وحشت خاتمه پیدا خواهد کرد. چون اینها همیشه منافع شخصی خود شان را در اولویت قرار می‌دهند، این تنش هایی که درین ایام میان «ع» و«غ» بروز کرده بعید بودکه […]

imagesقبل از ایجاد حکومت وحشت ملی نیز پیشبینی میشد که این وحدت ساخت امریکا فقط برای فریب دادن افغانهاست و به زودی به رسوایی و وحشت خاتمه پیدا خواهد کرد. چون اینها همیشه منافع شخصی خود شان را در اولویت قرار می‌دهند، این تنش هایی که درین ایام میان «ع» و«غ» بروز کرده بعید بودکه اتفاق نیفتد!

چون اینها ماهیت ضد ملی دارند، بروز اینگونه اختلافات حتمی است. امروز به حدی این حکومت شاریده که فاصلۀ مردم باقی مانده از این حکومت نیز بیشتر شده می‌رود. زیرا این ملت مسلمان تنها به حکومت اسلامی و رهبران مؤمن و مسلمان راضی میشوند و یگانه راه برقراری حکومت نظام اسلامی است که منافع مردم در آن محفوظ است.

این انتخاباتی که صورت گرفته بود زیر چتر اشغالگران انجام شد که تاهنوز در همان مسیر روان است و مجوز شرعی وقانونی نداشته که اساس وتهداب آن بدست همان متجاوزین بوده چرخش نظام وتعیین زعامت کشور مانیز به آنها ارتباط میگیرد. طوریکه امروز مشاهده میکنید به یک تلفون تمام مشکلات شان حل وفصل میگردد، دشمنی ها را کنار گذاشته، در یک فضای صمیمانه ملاقات میکنند.

کشوریکه ازطرف چهل وشش ممالک کفری که  در رأس آن جنایتکاران قرن صلیبی ها امریکا اشغال شده باشد و با تجاوز ضد بشری خویش همه آزادی های افغانها را در اسارت خود در آورده اند، اراده وخواست ملت تمثیل نشده ومورد اعتماد واعتبارنبوده و همچنین مزدوران آنان نیز کسانی هستند که قبلا در لانه های جاسوسی ایشان تربیت یافته و به خاطر مقاصد شوم باداران و مربیون خویش از هیچنوع جرم ، جنایت ، غبن وخیانت ، مردم فریبی دریغ نکرده و نمیکنند، اینها کسانی هستند مداحان اجیر وخوش خدمت، نوکران خود فروخته و بی اختیار، غلامان بی ماهیت و اراده ، و عروسک های بی حیثیت و شرف باخته و چاکران دون همت و بلی قربان گوی که در مقابل بادارن خارجی شرقی و غربی خویش از هیچگونه اراده و اختیار، قدرت و صلاحیت استقلال وآزادی برخوردار نمی باشند که موضوعات اندکی دالری خویش را بین خود حل نمایند پس چگونه مشکلات ملت و مردم را حل خواهندکرد. اینها نمی توانند سرنوشت خود را تعیین کنند چگونه سرنوشت ملت را تعیین خواهند کرد؟. همین است که چنین مردم بدرد نخور، را اگر ملت بخواهند یا نخواهند بالای آنها تحمیل شده که درد ملت مظلوم را مداوا نکرده بلکه بر عکس به مشکلات ، در بدری ها، ویرانی ها، و قتل کشتار افزوده خواهد شد، این همه بازیگران پلان شده از طرف دشمنان سوگند خورده اسلام و مسلمانان قبلا طرح ریزی گردیده که قدم به قدم بالای افغانها تطبیق و عملی میگردد.

و اینهمه درامه های تنشی و اختلافاتی و نمایش های لفاظی علیه یکدیگر به خاطرآنست که توجه و افکار ملت را از پیشرفت ها و پیشروی های مجاهدین امارت اسلامی در تمام اقصاء نقاط کشور بسوی دیگر بکشانند،

این خواب وخیال ایشان دور از انصاف بوده جرم وجنایتی است نابخشودنی ومعامله گرانیکه از اروپا و امریکا وظیفه گرفته تا بامفسدین ترین افراد که دستان کثیف ایشان به خون هزاران هموطن مسلمان ما آغشته بوده وباسابقه ننگین وشرم آوری که دارند یکجاشده وهمه در عیاشی، فحاشی، دائم الخمری، پوشیدن لباس های هفت هزار دالری ساعتهای گرانبهای که میتواند شکم نیم ملت را سیر نماید، خند وقههه های شیطانی ، مجلس های گرم وپرمصرف از عوائد خون شهداء، ودسیسه چینی علیه اسلام عمرخویش را بسر برده که نه از اسلامیت خبری دارند ونه از افغانیت ونه تاریخ گذشتگان خویش را از نظر گذشتانده اند، وبه لفاظی های مسموم کننده وعوام فریبانه با تطبیق پروگرام تعفن عصبیت و قوم گرائی ، سمت گرائی ، وگاهی هم بظاهر از کلمه جهاد استفاده نموده این حربۀ استعمار کهن خود را در قطار مفکر جهان، داکتر و مجاهد جازده می خواهند بازهم خون و استخوان این ملت شهید پرور را بکام باداران خود فرو ببرند و حکمروا بالای ملتی شوند که دارای عقیدۀ توحید، آزادی خواه، پُر غرور و مجاهد هستندکه این قماش افراد از خواب و خیال خویش تعبیر غلط وگمراه کننده گرفته اند و دارای فکر و اندیشه باطل بوده است با موجودیت چنین افراد نمی توان آینده پُرامن، آرام و با آسایش را امیدوار بود طوریکه می بینید چند روز مردم راحت وآرام شوند فورا جنجالی را برپا میکنند که مبادا مردم مظلوم نفس عمیق بگیرند و به تاریخ ننگین آنها فکر کنند و انگشت انتقاد بردارند که در مدت سی وپنج سال چگونه بالای عزت وناموس ایشان تجارت کرده اند واین پول های گزاف را ازکدام مدرک بدست آورده اند.

ای ملت افغان چشم باز کنید و بیدار شوید از خواب سی سال قبل ، اندکی به تاریخ این دولت مردان تحمیلی نظر نمائید، انسانهای که به عقیدۀ برحق خویش وفادار نبوده، از ساده لوحی شما استفادۀ غلط کردند، با نوامیس و مقدسات دین تان بازی کردند، جوی های خون فرزندان شمارا در قبال عیش و عشرت خویش فروختند، آیا شما ملت نبودیدکه به ملیونها از عقب آنها نعرۀ جهاد زده به کشور های اغیار هجرت کردید و در دشت و بیابان زیر خیمه ها در آفتاب گرم زندگی بسر بردید، چون وقت تجارت شان به پایان رسید همه شما را رها نموده رفتند امروز مانند فرعون و قارون با قدرت و ثروت بازی میکنند، اما شما درهمان خاک وهمان خیمه، هر روز زیرلت وکوب ومنت اغیار، حتی جای سرپناهی ندارید، آیا این داد وفریاد شما هرروز بگوش آنها نمی رسد، آیادرین حالت سختی شماتاهنوز یکی از آنها احساس همدردی کرده اند؟ نه خیر، هرگز نخواهندکرد. پس معلوم گردیدکه آنها حتی افغانیت خویش را فراموش کرده اند پس چگونه می توانند مصدر خدمت به جامعۀ رنجدیده وبلاکشیدۀ افغان مظلوم شوند.

پابند امر حق چونهی از وفاملاف          باخالقت چه کردی که باخلق او کنی

حالا دیگر وقت آن رسیده که این ملت قهرمان ومجاهد به لفاظی های هرشوم وشغال فریب نمی خورند اکنون همه این فراست ودرک را از برکت جهاد ورهنمائی های مجاهدین امارت اسلامی خویش حصه گرفته نصیب شده اند، خوب را از بد، خائن را از صادق ، آزادیخواه را از معامله گر ونوکر، مسلمان با ایمان را از فریبکار ومکار تفکیک وتمیز کرده می توانند وهیچ گروه ونیروی باچال ونیرنگ نمی تواند که بامعامله گری سازشهای ضد اسلامی وضد افغانی احساسات آزادیخواهی وآزاد زیستن این ملت پُر غرور وخداپرست را سرکوب کرده ونابودش نمایند واین شیرمردان تاریخ اندکه چهل وشش کشور کفری را از پا درآورده اند، واین شیرمردان تاریخ نظر به غیرت وآزاد مشی که دارند تا آخرین رمق حیات بامتجاوزین وشاگردان مکتب الحادی وکفری آنها وباجاسوسان تربیت یافتۀ ایشان حاضر اند دست وپنجه نرم کنند که این مردانگی وخود گذری در رگ وخون هر مجاهد امارت اسلامی سجن گردیده که تاریخ پانزده سال گذشته به آن گواهی دارد قهرمانی وجانبازی های فرزندان وفدائیان اصیل این خطه شیران ثبت ودرج تاریخ گردیده است.

پس وقت آن فرا رسیده است که بعد از مشاهدۀ فتوحات وعملیات چشمگیر مجاهدین امارت اسلامی در سراسرولایات افغانستان بویژه ولایات همچو هلمند، بغلان ، قندوز، تخار، بدخشان و……… این حقیقت را متجاوزین اشغالگر وعمال وخود فرختگان داخلی شان درک نمایندکه کشور ما قحط الرجال نبوده اشخاصی وافرادی را در خود پرورانیده که دیگر صبر وتحمل شان لبریز شده است. هرچه زود تر میتوانند دیگر دست از مکر ونیرنگ ومردم فریبی شان بردارند واشغالگران کشور مارا ترک گویند وتعیین سرنوشت را بدون مداخله بیگانگان به خود افغان ها واگذار نمایند تاملت مظلوم ما ازین در بدری ها وکشمکش هارهائی یابند وبه مشکلات کشور نقطه پایان داده شود.

«منقاد»(تخاری)