برای آزادی قدس باید از کجا شروع کنیم؟

برادران مسلمانم. بانی وحامی اصلی اسرائیل آمریکای جنایت کار است ما زمانی چند گام جلوتر بسوی فتح قدس نزدیک تر میشویم که بر علیه آمریکای جنایتکار بر خیزیم. باچشمان بینا مشاهده می نمایم  آنهائیکه قدس شریف آن مکان پاک مقدس و جای عروج رسول الله صلی الله علیه و سلم را که  به آسمان ها […]

برادران مسلمانم.

بانی وحامی اصلی اسرائیل آمریکای جنایت کار است ما زمانی چند گام جلوتر بسوی فتح قدس نزدیک تر میشویم که بر علیه آمریکای جنایتکار بر خیزیم.

باچشمان بینا مشاهده می نمایم  آنهائیکه قدس شریف آن مکان پاک مقدس و جای عروج رسول الله صلی الله علیه و سلم را که  به آسمان ها بلند شد و مکانیکه قبله اول مسلمین است را با حمایت و فرموده های آمریکای جنایتکار اشغال کردند، شانزده سال میشود که وطن من وتو را نیز اشغال کرده اند

جوانان مسلمان که از روی دلسوزی وغمخواری که واقعا از ته دل  از اقدام ظالمانه ومغرضانه ترامپ عمیقا متآثر شده رنجور و غمگین شدند درد و رنج مسلمانان مظلوم فلسطین را احساس نموده رنج خود میدانند

 

برای رسیدن به آزادی قدس برای اول خانه و لانهء خود را آزاد کنیم و برای این آزادی باید آمادهء هرنوع قربانی وفدا کاری باشیم.

اگر می خواهید برای یاری برادران و خواهران فلسطینی خود بشتابند پس اول از مجاهدینی که در مقابل آمریکای متجاوز و جنایتکار جهاد می کنند، حمایت کنید و در قدم دوم در کنار مجاهدین ایستاده انتقام قدس و ملت مظلوم فلسطین را از  از یهود و نصارای حاضر در افغانستان بگیرند که در حقیقت  این احساس عمیق اسلامی، انسانی و وجیبهء دینی در خور ستایش است و ما این احساس شما را به دیده قدر می نگریم. واز الله متعالی خواهانیم که در بدل  این تصمیم واراده خیر برای همه ما و شما اجر و پاداش فراوان نصیب حال  گرداند.

 

آنچه را که میخواهم نکات اساسی را در رابطه این موضوع  جهت تذکر ویادهانی برای شان واضح بسازم اینست که شعار فتح قدس وفلسطین تا عمل خیلی فرق دارد کار ساده وآسانی نیست صرف نظر از آن چه بهتر و منصفانه خواهد بود که قبل از همه قفل، زنجیر و زولانه که در دست و پای من و تو توسط عُمال آمریکا و مزدوران ایمان باخته رژیم ترامپ ولچک و زولانه شده است را بشکنیم.

 

پس از شکست حامی اصلی و جنایتکار یهود و اسرائیل و آزادی سرزمین خود با حمایت کامل مادی و معنوی نظام اسلامی رهسپار فلسطین شویم.  مطمئن باشید  تا زمانیکه ما خود را از زیر یوغ اشغال آمریکای جنایت کار و صلیبیان گرده امده در پیمان ناتو رها نسازیم ممکن نیست به کمک دیگران بشتابیم و آنها را یار کرده بتوانیم و این یک حقیقت است انکار ناپذیر است.

حال که سرزمین ما عملا بدست یهود و نصارا اشغال است زمام امور مملکت یعنی اختیارعام و تام کشور ما در دست آمریکای حامی اسرائیل است سرنوشت مملکت ما را آمریکایی ها تعیین می کنند به جای قانون الهی قانون کفری خود را  بالای مردم ما تطبیق می کند هر چه دل شان خواست مطابق میل شان بدون کدام مزاحمت انجام میدهند. جنایت های وحشیانه و ظالمانه را در حق هموطنان عزیز ما انجام داده و می دهند. هر روز بیشتر از قبل بلا وقفه خون مسلمانان کشور مان را میرزانند سپس با بمباران کور کورانه خانه و کاشانهء هموطنان افغان ما را  ویران نموده به خاک یکسان می کنند. هر نوع وحشت ودهشت که از دست شان میآید بالای مسلمانان میهن ما انجام میدهند.

برادر و هموطن مسلمان و افغانم پس تو از روی چه خاطر  جهاد جاری پاک و مقدسی را که سبب کسب افضل ترین اجر و پاداش است  ترک گفته و شعار دفاع از فلسطین را سر می دهی، آنهم شعاری که در عمل و حقیقت هیچ سودی برای فلسطین و بیت المقدس ندارد. باید اول موانع موجود در سراه برداشته شوند که در قدم نخست حضور آمریکای اشغالگر که حامی اصلی و اول اسرائیل است را در اینجا شکست دهیم و پس از آن با کمک و همکاری نظام اسلامی که همانا امارت اسلامی خواهد بود بسوی دیار جهاد که فلسطین است قدم برداریم.

برادر عزیزم من هرگز مخالف رفتن تو در فلسطین نیستم خیلی خوشحال ام از اینکه تو به ندای وجدان لبیک گفته بسوی سنگر جهاد می شتابی .

اما آنچه که تو هدف داری از یهود و نصارا انتقام برادران و خواهران مسلمانت را بگیری همان دشمن را در نزدیک خانه خود می توانی پیدا کنی، دشمنی که برای تضعیف و از بین بردن دین ، ایمان و کلتورت از هزاران کیلو متر دور به اینجا آمده است و می خواهد که افغانستان را به فلسطین دوم تبدیل کند.

کوتاه ترین و آسان ترین راه رسیدن به هدف نسبت به یهودیان غاصب اسرائیل در اینجا (افغانستان) موجود است بیا که در کنار فرزندان صدیق اهل اسلام (مجاهدین امارت اسلامی) قرار گرفته و راه رسیدن به استقلال و آزادی قدس شریف را نزدیک کنیم و انتقام جگر های سوخته و دلهای داغ دیده افغانستان و فلسطین را از آنها بگیریم. یقینا با کشتن و هلاک کردن هر عسکر اشغالگر آمریکایی و ناتو قلب و روح مسلمانان فلسطین خوشحال می شود.

پس بیا از امروز شروع کنیم و به اشغال و خاتمهء حامی اسرائیل و کفر در فلسطین و جهان اسلامی پایان دهیم و این زمانی محقق می شود که به همان شکل که در مظاهرات ضد اسرائیلی و آمریکایی شرکت می کنیم و حضور می یابیم در سنگر های جهاد علیه اشغال آمریکا و صلیبب نیز شرکت کرده و حضور بهم رسانیم.

نوشته: مصعب بغلانی