اپلیکیشن الاماره را داونلود و در موبائل هایتان نصب (انستال) کنید!

برای دسترسی آسان و بروقت خوانندگان محترم الاماره از تمام مطالب نشراتی امارت اسلامی افغانستان، اپلیکیشن الاماره در دسترس خوانندگان محترم قرار گرفت. با داونلود و نصب اپلیکیشن الاماره، شما می توانید به تمام ویب سایت های خبری الاماره (ویب سایت دری/فارسی، ویب سایت پشتو، ویب سایت انگلیسی، ویب سایت عربی و ویب سایت اردو) […]

برای دسترسی آسان و بروقت خوانندگان محترم الاماره از تمام مطالب نشراتی امارت اسلامی افغانستان، اپلیکیشن الاماره در دسترس خوانندگان محترم قرار گرفت.

با داونلود و نصب اپلیکیشن الاماره، شما می توانید به تمام ویب سایت های خبری الاماره (ویب سایت دری/فارسی، ویب سایت پشتو، ویب سایت انگلیسی، ویب سایت عربی و ویب سایت اردو) دسترسی داشته و در زودترین فرصت تمام مطالب سایت را دریافت و مشاهده کنید.

علاوتا با داونلود این اپلیکیشن می توانید به هر سه ویب سایت سمعی و بصری (ویب سایت ویدیوها، ویب سایت ترانه و ویب سایت مجلات) از راه اپلیکیشن دسترسی داشته و مطالب نشر شده را در اسرع وقت دریافت و داونلود کنید.

برای استفاده از مطالب دینی و اسلامی ویب سایت اسلام نیز در این اپلیکیشن گنجانیده شده است، تا بتوانید همه وقت معلومات دینی و اسلامی را دریافت نموده و مستفید شوید.

همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید به صفحات تویتر سخنگویان رسمی الاماره (محترم ذبیح الله مجاهد، محترم قاری محمد یوسف احمدی و محترم سهیل شاهین) و صفحه تویتر الاماره دسترسی داشته باشید.

به اضافه همۀ این ها، می توانید تمام مجلات الاماره (څرک، شهامت، مورچل، حقیقت، شریعت او الصمود) را داونلود و از مطالب مفید از مستفید شوید.

در این اپلیکیشن که برای خوانندگان دری زبان تهیه شده است، دسترسی کامل به تمام بخش های ویب سایت دری میسر است و در قسمت عناوین مطالب سایت می توانند مطالب هر کتگوری را جداگانه انتخاب و مطالعه کنند.

بصورت کلی با نصب این اپلیکیشن شما می توانید  به خبرها، راپورها، مقالات، تبصره، اعلامیه، مصاحبه و تمام مطالب رسمی که از سوی امارت اسلامی نشر می شوند، دسترسی بروقت و فوری داشته باشید.

برای داونلود اپلیکیشن الاماره بر یکی از لینک های ذیل کلیک کنید!

داونلود از فایل دروپر

داونلود از میدیافایر

داونلود از تینی آپلود

دانلود از لینک شارت کت اول (۱)

داونلود از شارت لینک دوم (۲)