ما با هموطنان مصیبت‌زده خود هم‌دردیم

سخن روز دیروز حوزه غرب کشور، شاهد زلزله‌ای شدید بود که براثر آن تلفات جانی و مالی زیادی به هموطنان‌مان رسیده و صد ها نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری زیرآوارها ماندند. اوضاع فعلی ولسوالی‌های دورافتاده ولایت‌های زلزله‌زده و بعضی از قریه‌جات این ولایات بسیار دردآور است. قریه‌ها بطور کامل خراب شدند […]

سخن روز

دیروز حوزه غرب کشور، شاهد زلزله‌ای شدید بود که براثر آن تلفات جانی و مالی زیادی به هموطنان‌مان رسیده و صد ها نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری زیرآوارها ماندند.
اوضاع فعلی ولسوالی‌های دورافتاده ولایت‌های زلزله‌زده و بعضی از قریه‌جات این ولایات بسیار دردآور است. قریه‌ها بطور کامل خراب شدند و خانه‎‌ها بر سر خانواده‌ها ریختند.
با وجود پیگیری و دست به کار شدن مسئولین، بازهم کمک‎‌ها به طور کامل به قریه‌های دوردست نرسیده و به علت دوربودن مناطق و نبود پوشش رسانه‌ای از آن مناطق، مردم در بسیاری از جاها زیر آوار ماندند.
امارت اسلامی غم‌شریکی خود را با ملت مصیبت‌زده خود شریک ساخته و با تمام توان مشغول به کمک هموطنان‌مان هستند.
تک‌تک فرزندان این وطن از درد کلان هم‌میهنان‌مان ناراحت هستند و با آنان کمال همدردی را اعلام می‌کنند.
در چنین شرایط سخت و حساسی که هنوز مردم زیر آواره‌ها قرار دادند، موسسات خیریه، تاجران و افراد با نفوذ در کنار امارت اسلامی به داد ملت برسند و کمک‌های خود را هر چه زودتر به مناطق دوردست برسانند.

امارت اسلامی در ساعات اولیه وقوع این حادثه، به تمامی ارگان‌های ملکی و نظامی دستور دادند تا عاجل خود را به ساحات وقوع زلزله رسانده و به ملت کمک کنند.

در اخیر برای شهدای این واقعه دردناک جنت برین و برای زخمیان شفای عاجل کامل را از خداوند منان استدعا داریم و خود را شریک و همدرد مردم مصیبت‎‌زده خود می‌پنداریم.