افغانستان دیگر اشغال نظامی نخواهد شد

سخن روز: الحمدلله الذی صدق وعده ونصر عبده وهزم‌ الأحزاب وحده. دوسال قبل در چنین روزی اشغال‌گران خارجی بعد از بیست سال اشغال خاک وطن‌ما و بعد از شکستی مفتضحانه با نصرت الهی، و جهاد ملت غیور افغان و مجاهدین دلاور امارت اسلامی افغانستان ذلیلانه از افغانستان خارج شدند و جهاد باعث شد تا صفحهٔ […]

سخن روز:

الحمدلله الذی صدق وعده ونصر عبده وهزم‌ الأحزاب وحده.
دوسال قبل در چنین روزی اشغال‌گران خارجی بعد از بیست سال اشغال خاک وطن‌ما و بعد از شکستی مفتضحانه با نصرت الهی، و جهاد ملت غیور افغان و مجاهدین دلاور امارت اسلامی افغانستان ذلیلانه از افغانستان خارج شدند و جهاد باعث شد تا صفحهٔ اشغال از کشورمان بسته شود.

قبل از هرچیز باید تک‌تک افراد ملت افغان شکر الهی را بجا بیاورند که تاریکی اشغال و وحشت و بمباردمان‌ خانه‌های ملکی و شهادت اعضای خانواده‌های افغان، نبود امنیت و وجود حکومتی دست‌نشانده به پایان رسید و به جای آن حکومتی اسلامی با رهبری صادق و راستین حاکم شد که غم دین و دنیای ملت خود را می‌خورد، دارای استقلال فکری است و برای استقلال سیاسی و اقتصادی تلاش می‌ نماید.

افغانستان در وهلهٔ اول با نصرت الهی و با قربانی ملت افغان و به برکت خون شهداء از اشغال آزاد شد و تاریخ جهاد افغانستان درس بزرگی برای همهٔ آنانی خواهد بود که تن به ذلت دادند و علیه ظلم قیام نمی‌کنند. آنان باید بدانند که جهاد هر وقت که باشد ثمرهٔ خود را خواهد داد.

شکست آمریکا با یاری الهی، ختم اشغال نظامی برای همیشه در افغانستان است. دیگر هیچ‌ قدرت و قوایی نمی‌تواند به زور توپ و تانک کشورمان را اشغال کند و دوباره آرامش ملت را سلب کند. ان‌شاءالله
شکست آمریکا همانند شکست کفار و مشرکین قریش در جنگ احزاب است، زمانی که آخرین حملهٔ خودرا با همکاری احزاب و طوایف موجود در مکه انجام دادند، شکست خوردند و دیگر فکر حمله به مدینه منوره از مخیله‌شان بیرون رفت.

در دومین سال‌روز بهار آزادی و خروج اشغال‌گران، جای امیران فقیدمان، امیرالمؤمنین ملا محمد عمر مجاهد و امیر المؤمنین ملا اختر منصور رحمها الله خالی‌ست. در این بهار، جای شهدایی خالی‌ست که با تقدیم کردن خون‌شان نظام اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

امارت اسلامی افغانستان به عنوان حکومتی از میان جامعهٔ مسلمان افغان و با موجودیت صدها هزار فرزند این وطن در صفوف امارت اسلامی، اولا از ملت خود برای زحمت‌های ۲۰ ساله تشکر می‌ نماید و بعدا تعهد می‌دهد که آینده‌ای روشن برای این ملت بیاورد و نگذارد ظلم و تاریکی اشغال، جنگ‌های داخلی، جزایر قدرت و ناامنی‌های گذشته تکرار شوند.

با آمدن امارت اسلامی وطن‌ عزیزمان در عرصه‌های مختلف پیشرفت و ترقی کرده و بزرگان امارت اسلامی متعهدانه و مسئولانه تلاش می‌کنند تا بعد از جهاد بیست ساله، در بخش جهاد سازندگیِ وطن بیش از پیش تلاش بی‌وقفه نمایند.
به امید افغانستان آباد، آزاد و مستقل.