آخرین خاطرات مجاهد استشهادی/۱۵

نویسنده: شهید محمد عمر منیب تقبله‌الله ترجمه: محمدصادق طارق به مجاهدین مبارز دین خداوند! استشهاد یک حصه‌‌ای از جهاد در راه خداوند و مجاهدین استشهادی یک گروهی از سایر مجاهدین می‌باشند، هرگز خود را بر دیگران بلندتر تصور نکنید! توفیق گام برداشتن در مسیر جهاد فقط به فضل و مرحمت خداوند به دست می‌آید آن […]

نویسنده: شهید محمد عمر منیب تقبله‌الله

ترجمه: محمدصادق طارق

به مجاهدین مبارز دین خداوند!

استشهاد یک حصه‌‌ای از جهاد در راه خداوند و مجاهدین استشهادی یک گروهی از سایر مجاهدین می‌باشند، هرگز خود را بر دیگران بلندتر تصور نکنید! توفیق گام برداشتن در مسیر جهاد فقط به فضل و مرحمت خداوند به دست می‌آید آن را کمال ذاتی خویش تصور نکنید از همین‌رو می‌خواهم درد دل خود را با شما نیز در میان بگذارم.

 

مجاهدین محترم!

مظاهر نصرت خداوند در روزهای اخیر جهاد، پذیرفتن شکست و گردن نهادن به معاهده قطر از سوی فرعون معاصر و رها شدن هزاران مجاهد اسیر که دنیا حق زندگی به آن‌ها را نمی‌داد نمونه‌های نصرت خاص خداوند می‌باشد که هیچ کس نمی‌تواند بر آنها چشم ببندد، بناءً نسبت به تمام احوال گذشته باید انابت و رجوع ما به سوی خداوند بیشتر و بهتر باشد، نصرت خداوند را کمال ذاتی خود تصور نکنیم، از خودنمایی در فلدرهای شیشه‌دودی با تفنگ‌های M-4 و کرینکوف بگذریم و تمام توجه را به مقابله با دشمن معطوف داریم، مادر شهید را مادر خود بدانیم و دستش را بگیریم، به گریبان پاره‌ی یتیم سوزن و به موهای ژولیده‌اش دست مرحمت پیدا کنیم، به قربانی‌های بی‌مثل و مانند ملت به دید حقارت ننگریم و اگر خدای ناخواسته این حالت را فراموش کردیم و مانند سایر رهبران جهادی نصرت الهی را کمال ذاتی خود تصور کردیم بدون شک مانند آنان در دنیا و آخرت شرمسار خواهیم شد.

 

برادران مجاهد! این چند سخن را هرگز فراموش نکنید!

 

☆ دروه‌های شرعی را بر خود لازم بگیرید!

 

اصلاح و خودسازی اسلحه‌ای نصرت خداوند با ما می‌باشد، در حدیث شریف آمده “انّما تقاتلون باعمالکم” یعنی دون شک شما به وسیله اعمال تان می‌جنگید. نفس خود را باید جهت اصلاح و خودسازی چنان زیر نظر گرفت مثل که دشمن را هر لحظه تعقیب می‌کنید، نفس انسان اگر تعقیب نشود سرکش می‌شود، صف ما و شما الحمدلله از علما پر است آنان باید در قدم نخست خویشتن و سپس ما را تعقیب کنند و اکثر وقت خود را در تعلیم و تخویف دوستان سپری کنند.

 

مجاهدین محترم! اگر درس عملی و تدریس میسر نمی‌شود دوره‌های شرعی راه‌اندازی کنید! به شمول امیر تمام دوستان باید در آن شرکت کنند تا که نصرت خداوند شامل حال ما و شما شود. و اگر این کار نیز میسر نبود حداقل هر فرد با خود تلفن و MF3 دارد مواعظ علما را گوش کنید! تعلیم و تخویف را جهت حفاظت ایمان تان چنان لازم بگیرید مانند پهره‌داری شب‌هنگام جهت حفاظت مان.

 

ادامه دارد …