چهار ماه ظلم و وحشت در غزه!

نویسنده: طلحه مبارز بدخشانی اگرچه بیش از هفتاد سال می‌شود که سرزمین فلسطین توسط یهودیان اشغال گردیده و ظلم‌شان در آن دیار تا به حال جریان دارد؛ اما بعد از حملات کوبنده و دندان‌شکن هفتم اکتوبر ۲۰۲۳م، که توسط نیروهای حماس انجام گردید، آن‌ها حتی یک روز حمله را هم نتوانستند تحمل کنند، و بعد […]

نویسنده: طلحه مبارز بدخشانی

اگرچه بیش از هفتاد سال می‌شود که سرزمین فلسطین توسط یهودیان اشغال گردیده و ظلم‌شان در آن دیار تا به حال جریان دارد؛ اما بعد از حملات کوبنده و دندان‌شکن هفتم اکتوبر ۲۰۲۳م، که توسط نیروهای حماس انجام گردید، آن‌ها حتی یک روز حمله را هم نتوانستند تحمل کنند، و بعد از چندین‌روز بمباردمان، نیروهای اشغال‌گر و وحشی‌صفت اسرائیلی، از طریق زمین نیز به نوار غزه حمله کردند.

 

چهار ماهِ این حمله تکمیل شد و در این مدت بیش از ۲۷ هزارتن جان‌های شیرین خویش را بر اثر بمباردمان نیروهای اشغال‌گر صهیونیستی از دست داده و به درجهٔ رفیع شهادت نائل شدند و هزاران‌تن دیگر زخمی، اسیر و یا هم مفقود‌الاثر گردیدند.

 

این ظلم و نسل‌کشی در تاریخ بشریت نظیر نداشته و تمام نهاد‌های دروغین بین‌المللی نیز در قضیهٔ فلسطین خاموشی را اختیار کرده‌اند.

 

با وجود حملات سنگین و توپ‌خانه‌ای نیروهای اشغال‌گر صهیونیستی در طول این چهار ماه، هنوز هم گروه‌های مسلح فلسطینی با مجاهدت، رشادت، شجاعت، شهامت، دلیری و عقیدهٔ راسخ در مقابل آن‌ها، مردانه‌وار ایستادگی کرده و هر ثانیه، دقیقه و ساعت، تانک‌های غول‌پیکر آن‌ها را خوراک راکت‌های خود گردانده و طیاره‌های تجسسی آن‌ها را ساقط می‌کنند، در حالی که دشمن بزدل هرگز گمان نمی‌کرد کرد که در مقابل مجاهدین با چنین جنگ طولانی‌ای مواجه شود؛ اما الحمدلله، مجاهدین همه‌روز تلفات زیادی بر نیروهای اشغال‌گر وارد می‌کنند.

 

هزاران‌تن از این نیروها به دست مجاهدین هلاک و هزاران‌تن دیگر نیز دچار معلولیت دائمی شدند. بسیاری از این نیروها بعد از بازگشت به مراکز خویش، با مریضی‌های روانی‌ای روبه‌رو گردیده‌اند که گاهی منجر به ادرار خودبه‌خود آن‌ها می‌شوند، و بسیاری دیگر، ناگهان از خواب برخواسته و هم‌رزمان‌شان را گلوله‌باران می‌کنند.

 

در اخیر، از تمام جهان اسلام درخواست داریم که در کنار مردم مظلوم فلسطین و قبلهٔ اول خویش ایستاده و در مقابل ظلم‌های صهیونیست‌ها خاموشی اختیار نکنند.