تحلیل

مثلث «داعش، اسرائیل و جبههٔ بغاوت» شیطانی!

رابطهٔ جبههٔ بغاوت با داعش، برای ضربه زدن به حکومت افغانستان، بخاطر منافع غربی‌ها و یهودیان

داعش و جبههٔ بغاوت که هر دو برای تضعیف حکومت اسلامی در افغانستان از هیچ‌نوع خدعه و مکری دریغ نمی‌ورزند، شواهد و اسناد زیادی وجود دارد، که این دو دشمن جهان اسلام (داعش و جبههٔ بغاوت) در لباس و چهرهٔ اسلامی و توسط رهنمودهای یهود – اسرائیل، برای بدنامی و تفرقه میان امت مسلمه، دست به دست هم داده و تلاش می‌کنند.

 

چنان‌که در اوایل ظهور جبههٔ بدنام بغاوت، شاهد اظهارات مقامات و افراد‌ بلندپایهٔ‌شان بودیم که می‌گفت: «هدف و داعیهٔ داعش و جبههٔ بغاوت یکی است؛ هر دو داعیهٔ خراسان‌خواهی و سرنگونی حکومت امارت اسلامی را در سر داریم. دلیلی که با هم‌دیگر همکاری نکنیم و برای آن‌ مشترکا مبارزه ننمائیم چیست!؟»

 

این هر دو گروه بدنام، سر در لاک یهود فروبرده و پرورده و محصول مکتب یهودیت – اسرائیل می‌باشند که از نظر مالی از یک منبع تمویل می‌شوند. بارها مشاهده شده است که آن‌ها در طراحی عملیات وحشیانهٔ هم‌دیگر علیه ملت مسلمان افغان، اظهار خوشی نموده، و بر طبل شادی کوبیده‌اند.

 

از آن‌جایی که رگ‌وریشهٔ داعش ساخته‌وپرداخته و آبیاری‌شده از جوی‌بار‌های یهود می‌باشد و خیزابه‌های این حرکت منحوس و سرکش به ژرفنای کَنیسه‌ و کنشت‌های یهودیت بر می‌گردد؛ آلهٔ دست و وسیلهٔ مورد استفاده فرامرزی اسرائیل در جهان می‌باشد. در هر کنف‌وکناری که موساد بخواهد، آن را برای منافع خود سوق می‌دهد. جبههٔ بغاوت‌گران نیز رابطهٔ کهن و دیرینه‌ای با سران یهود داشته و روزبه‌روز، این رابطه تقویت شده و آن‌ها در دامن یهود استقرار می‌یابند.

 

چنان‌که چند وقت قبل شاهد مصاحبه احمد‌مسعود با یک روزنامه‌نگار معتمد جهانی بودیم، که از یهود برای جنگیدن در برابر امارت اسلامی درخواست کمک نموده بود. این جبههٔ بدنام چنان‌چه در همین مسیر روان بوده و ادامه‌اش دهد، شاهد بافت عقیدتی میان این مثلث شیطانی (داعش، یهود و جبههٔ بغاوت) خواهیم بود، که در آن زمان در تخریبات فرامرزی و حلمه‌ورشدن به جهان اسلام نقش مهم‌تری را نسبت به حال، در پیش‌خدمتی به جهان کفر ایفا خواهند نمود.

 

جهاد و مبارزه در برابر این مثلث شیطانی و خنثی‌نمودن برنامه‌های شیادی‌شان از اوامر قطعی و منصوص است و آیات قرآن و احادیث نبی اکرم -صلی‌الله‌علیه‌وسلم- شامل یهودیان، خوارج و باغیان می‌باشند. پس بر هر مسلمان لازم و فرض است که در این عرصه تا حد مکلفیت خود تلاش ورزد، تا بتوانیم جامعه‌ای پاک و خالی از دنس یهود، خوارج و باغیان داشته باشیم.