غزه

فریاد مظلومین غزه و سکوت امت!

مردم غیور و مسلمان غزه از چندین ماه می‌شود که در محاصرهٔ دشمنان اسلام هستند، اما امت اسلامی در سکوت کامل است.

مردم غیور و مسلمان غزه از چندین ماه می‌شود که در محاصرهٔ دشمنان اسلام هستند، و اسرائیل بر مردم غزه حملهٔ هوایی و زمینی کرده است.

دشمن خونخوار در این جنگ بی‌نظیر تنها بر سلاح‌های خود اکتفا نکرده است؛ بلکه همراه جنگ نظامی، مواد غذایی، برق و دیگر ضروریات اهل غزه را نیز بر آن‌ها بند کرده است.
دشمنان اسلام حتی اجازهٔ رسیدن کمک‌های مواد غذایی را برای مردم مظلوم غزه نمی‌دهند؛ درحالی‌که اکثریت مردم شمال غزه با گرسنگی روبرو هستند.

طبق گزارش خبرنگار الجزیره در غزه در شمال غزه مردم از شدت گرسنگی در خیابان‌ها بر زمین می‌افتند.

وای بر آن کشورهای اسلامی‌ای که تا اکنون با اسرائیل در بخش‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی همکاری می‌کنند. همکاری با اسرائیل و هم‌پیمانانش یعنی شریک بودن در جنایات اسرائیل!

حتی در کشورهای غیر اسلامی عموم مردم تظاهرات کردند و جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند؛ اما دولت‌های اسلامی برعکس، روابط خود را از قبل، مستحکم‌تر کرده‌اند.

کودکان غزه که پول قلک‌های خود را برای زلزلهٔ ترکیه هدیه می‌دادند، دیگر اکثر آن‌ها شهید شده‌اند.
نگاه کنید! از بزرگان ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی، این کودکان بیشتر رحم داشتند؛ اما امروز برای آن‌ها کسی نیست کمک کند!

اکنون در این جنگ غزه معلوم شد دشمنان اسلام در هرجا باشند در مقابل اسلام همیشه اتحاد می‌کنند؛ همانطوری که اکنون من و شما در غزه مشاهده می‌کنیم.

در این جنگ ده‌ها هزار نفر مردم غزه شهید و مجروح شدند؛ اما حاضر نشدند در مقابل دشمنان اسلام سر تسلیم فرود آورند؛ چون جنگ آن‌ها بخاطر آزادی قدس و سرزمین‌های اسلامی است. ان شاءالله خون مردم مظلوم غزه، انقلابی اسلامی می‌آورد و دشمنان اسلام، خوار و ذلیل می‌شوند.