تحریم‌ها را نیز همانند میله‌های زندان خواهیم شکست!

با وجود تحریم‌های ظالمانه قطب‌های منطقه و قدرت‌های جهانی، اما تحریم‌ها هم با تلاش و پشتکار بزرگان امارت اسلامی خواهند شکست.

از بدو حاکمیت امارت اسلامی تا کنون، ملت رنج‌دیدهٔ افغان شادمانی‌های زیادی به خود دیده است و روزبه‌روز خبرهای خوب و بهتری به گوش مردم این خطه می‌رسد. خلاصه این‌که مردم از اوضاعی که امارت‌ اسلامی برای‌شان به وجود آورده است، راضی هستند؛ اما تحریم‌های بی‌رحمانه‌ای که از سوی قدرت‌های جهانی علیه نظام کنونی افغانستان ایجاد شده است، بسیاری از مردم را در تنگنا قرار داده و باعث تکدر خاطرشان گشته است.

اگر با دید انصاف بنگریم، درخواهیم یافت که این‌همه تحریم و بی‌مهری، حق این ملت رنج‌دیده نیست؛ ملتی که سالیانِ‌سال مورد ظلم و اشغال و بی‌عدالتی ابرقدرت‌های کوردل جهان قرار گرفته است و عمرش را در راه پیکار با این مستبدان گذرانده است، و حالا که از اشغال نجات کرده و بر سرنوشت خویش حاکم شده است، اگر دیگر ممالک کمکی به آن نمی‌کنند، حداقل تحریم‌ها را بردارند تا نظام خودِ آن بهتر بتواند کارهایش را جلو ببرد و مردم عزیز را از این فلاکت و فقر و تهی‌دستی نجات دهد.

همهٔ‌ما می‌دانیم که هدف همهٔ این تحریم ها چیزی جز فشارآوردن بر نظام امارت اسلامی نیست، و دشمنان این ملت، تنها خواستهٔ‌شان این است که بساط این نظام مستقل را برچیده و به جایش یک رژیم دست‌نشانده را بر این ملت حاکم کنند؛ ولی دشمنان افغانستان باید بدانند که به امید خدا، ما ملت افغان هیچ‌گاه باری دیگر از پای درنخواهیم آمد، و این تحریم‌ها را نیز همانند میله‌های زندان خواهیم شکست و همان‌گونه که تمامی اسیران خود را از زندان‌های‌تان نجات دادیم، به امید خدا کشور خود را نیز از تحریم‌های‌تان نجات خواهیم داد.