ملا عبدالغنی برادر؛ متعهد به اعمار دو باره منازل آسیب دیدگان زلزله زدگان هرات شد

ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرا که به دیدار آسیب دیدگان  زلزله اخیر به هرات رفته است، متعهد شد که منازل آسیب دیگان بهتر از گذشته   اعمار خواهد شد. او طی نشست با حضور داشت  والی هرات، معین مبارزه با مواد مخدروزارت داخله نمایندگان ادارات دولتی، تاجران و سرمایه گذاران با ابراز تسلیت به […]

ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرا که به دیدار آسیب دیدگان  زلزله اخیر به هرات رفته است، متعهد شد که منازل آسیب دیگان بهتر از گذشته   اعمار خواهد شد.

او طی نشست با حضور داشت  والی هرات، معین مبارزه با مواد مخدروزارت داخله نمایندگان ادارات دولتی، تاجران و سرمایه گذاران با ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان بیان داشت که مسوولان به مشکلات آسیب دیدگان  رسیدگی می کنند.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا آمار قربانیان زلزله را بیشتراز هزار شهید و ۲ هزار زخمی بیان کرد.

ملا برادر گفت که برای زخمی ها رسیدگی درست صورت گرفته است، زخمیانی که در هرات قابل تداوی نباشند زمینه انتقال شان به کابل فراهم شده است.

معاون اقتصادی امارت اسلامی می گوید در زلزله اخیر در هرات  ۱۲۰۰ الی ۱۵۰۰ خانه خراب شده بود به گونه پخته دو باره ساخته خواهند شد.

در ادامه شیخ الحدیث مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات می گوید که تمام مسوولان شب روز تلاش می کنند تا به زلزله زدگان رسیدگی کنند.

وی با قدر دانی از نیروهای امارت اسلامی می گوید که آنان توانسته اند در مدت کم تمام زلزله زدگان را از زیر آوارها نجات دهند.