شماری از سرمایه‌گذاران ترکیه به سرمایه‌گذاری در افغانستان ابراز علاقه کردند

شماری از سرمایه گذاران کشور ترکیه در دیدار با سرپرست وزارت آب و انرژی علاقه مندی خویش را به سرمایه گذاری در پروژه های این وزارت ابراز کردند. محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی با محترم شیخ عمر فاروق مدرس اوغلو و رئیس علمای آنادولوی کشور ترکیه، محترم فاتح شینیر رئیس […]

شماری از سرمایه گذاران کشور ترکیه در دیدار با سرپرست وزارت آب و انرژی علاقه مندی خویش را به سرمایه گذاری در پروژه های این وزارت ابراز کردند.

محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی با محترم شیخ عمر فاروق مدرس اوغلو و رئیس علمای آنادولوی کشور ترکیه، محترم فاتح شینیر رئیس مؤسسه تجارتی تومسیاد و شماری دیگر از سرمایه گذاران ترکی ملاقات نمودند.

در این دیدار سرمایه گذاران کشور ترکیه علاقه مندی خویش را به سرمایه گذاری روی پروژه های تولید برق از منابع مختلف ابراز نمودند.

سرپرست وزارت آب و انرژی با ابراز قدردانی از علاقه مندی آنها به سرمایه گذاری در افغانستان اظهار داشت که این کشور برای تولید انرژی از منابع مختلف ظرفیت های لازم را دارا بوده و مقام رهبری وزارت هم در این زمینه از علاقه مندی سرمایه گذاران استقبال می نماید.

آقای منصور تاکید کرد که جهت هماهنگی بیشتر میان مسئولین هر دو طرف جلسات تخنیکی برگزار گردد تا هر چه زود تر زمینه این سرمایه گذاری ها فراهم و کار عملی آغاز گردد.