درادامه سفر مقام های ارشد امریکایی به اسرائیل، بایدن هم به زودی روانه تل ابیب خواهد شد

درادامه سفر مقام های ارشد امریکایی به اسرائیل، جوبایدن رییس جمهور امریکا هم به زودی روانه تل ابیب خواهد شد تا حمایت خود را از اسرائیل را تجدید کند. جو بایدن؛ اعلام کرده که چهارشنبه به اسراییل و سپس اردن خواهد کرد. این در حالی است که در جریان کمتر از ده روز، مقام ارشد […]

درادامه سفر مقام های ارشد امریکایی به اسرائیل، جوبایدن رییس جمهور امریکا هم به زودی روانه تل ابیب خواهد شد تا حمایت خود را از اسرائیل را تجدید کند.
جو بایدن؛ اعلام کرده که چهارشنبه به اسراییل و سپس اردن خواهد کرد.
این در حالی است که در جریان کمتر از ده روز، مقام ارشد امریکایی بشمول وزیران دفاع و خارجه آنکشور و چند سناتور و همچنان فرمانده سنتکام به اسراییل رفتند. تا از این رژیم درجنگ علیه فلسطین حمایت کنند.
بایدن با نشر پیامی در شبکه اجتماعی اکس گفته: «روز چهارشنبه، من به اسراییل سفر خواهم کرد تا در برابر حمله‌ تروریستی و وحشیانه‌ حماس در همبستگی بایستم.»
او افزوده است که پس از اسراییل به اردن نیز سفر خواهد کرد تا درباره‌ رسیدگی به بحران انسانی وخیم در غزه، با رهبران اردن، مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو کند.
بایدن در حالی حمله حماس بر اسرائیل را تروریستی ووحشیانه خوانده است که اسرائیل در جریان حملات اخیر خود بر غزه بیشتر از دو هزارو ۸۰۰ تن از افراد ملکی را که بیشتر شان کودکان و زنان اند به شهادت رسانیده است٬ اضافه از ده هزار نفر زخمی کرده است، اضافه از یک میلیون فلسطینی را آواره و یک شهر آباد را به ویرانه مبدل کرده است، مگر از دید بایدن و رهبران کشور های غربی، این عملکرد اسرائیل جنایت و ترور نیست، دفاع از خود است.