افتتاح سه پروژه به ارزش ۲۷ میلیون افغانی در پوهنتون کنر

سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی به ولایت کنر، به هزینه ۲۷ میلیون افغانی سه پروژه را در پوهنتون سید جمال الدین افغان کنر افتتاح کرد. این پروژه ها که شامل پروژه حفظ و مراقبت پوهنتون، تعمیر اداری، ترمیمات سرک های داخلی و خرید ۴۰ پایه کامپیوتر لپ تاپ می باشد، از بودجه وزارت […]

سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی به ولایت کنر، به هزینه ۲۷ میلیون افغانی سه پروژه را در پوهنتون سید جمال الدین افغان کنر افتتاح کرد.

این پروژه ها که شامل پروژه حفظ و مراقبت پوهنتون، تعمیر اداری، ترمیمات سرک های داخلی و خرید ۴۰ پایه کامپیوتر لپ تاپ می باشد، از بودجه وزارت تحصیلات عالی تمویل و توسط سرپرست وزارت تحصیلات عالی با قطع نوار افتتاح و به بهر برداری سپرده شد.

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی همچنان در یک گردهمایی بزرگ مردمی که در آن معاون والی ولایت کنر، قوماندان امنیه، شیوخ کرام مدرسه جهادی، اعضای شورای علماء، هیئت رهبری پوهنتون سید جمال‌الدین افغان، استادان، محصلان، هیئت رهبری مؤسسه تحصیلات عالی نورستان و بزرگان قومی اشتراک نموده بودند، سخنرانی کرد.

وی اضافه کرده گفت که رهبری ا.ا.ا برای انکشاف نظام تحصیلی کشور تلاش های زیادی کرده و بیشتر از سایر عرصه ها به این عرصه بودجه اختصاص داده است.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی با اشاره به استقلال افغانستان گفت: « ما به هیچ کشور خارجی اجازه دخالت در امور داخلی افغانستان را نمی دهیم، در حال حاضر افغانستان رهبری واحد دارد، مردم افغانستان با اتحاد و اتفاق کامل در کنار یک دیگر زندگی می کنند، به گروه ها و احزاب جای وجود ندارد، فساد، دزدی و رشوت پایان یافته و به کمک ها یا قرض دیگران هم نیاز ندارد. »

شنبه مورخ:

۳/۶/۱۴۴۵هـ ق ۲۵/۹/۱۴۰۲هـ ش ۱۶/۱۲/۲۰۲۳م