اصدار جدید استودیوی منبع الجهاد تحت نام “عملیات عمری”

اصدار جدید استودیوی منبع الجهاد مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون امور فرهنگی امارت اسلامی افغانستان، “عملیات عمری” مربوط فتح ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا را تهیه و ترتیب کرده است. در این اصدار تفصیلات دربارهء حملات فاتحانهء مجاهدین قهرمان امارت اسلامی، مراکز و پوسته های فتح شده، غنائم بدست آمده بشمول تانک ها و […]

qqqاصدار جدید استودیوی منبع الجهاد مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون امور فرهنگی امارت اسلامی افغانستان، “عملیات عمری” مربوط فتح ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا را تهیه و ترتیب کرده است. در این اصدار تفصیلات دربارهء حملات فاتحانهء مجاهدین قهرمان امارت اسلامی، مراکز و پوسته های فتح شده، غنائم بدست آمده بشمول تانک ها و موترها و تلفات دشمن بصورت مفصلا تصویر برداری شده است.

 

این اصدار که تماماً ۳۹ دقیقه است با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع میشود و پس از مقدمهء کوتاه ، صحنه های دلچسب پشت سرهم نشان داده می شود و در آخر یک راپور کوتاه از این عملیات فاتح عمری نشر می شود.

 

گرافیک زیبا و دلکش ، ترانه های زیبا به آواز الحاج ملا فقیر محمد درویش ، مولوی محمد امین حیدری و عبدالحکیم سجاد زیبای و جذابیت بیشتری به این اصدار داده است.

همهء شما را به تماشای این اصدار جالب دعوت می کنم

برای تماشا و داونلود این اصدار به لینک های ذیل مراجعه کنید

 

 

 

http://www.shahamat-video.com

HD Link

https://archive.org/details/PaktiaJaniKhelDesitrictOperation1GBHDFileFile

Mobile MP4 Link

https://archive.org/details/PaktiaJaniKhelDesitrictOperationMobileQuality

Youtube Link

https://www.youtube.com/watch?v=1CSSZgIU27M