مجاهد شهید قهرمان ملا فیض الله حمله کنندهء استشهادی بر اشغالگران در کابل

آن قهرمانی که دو روز قبل یکبار دیگر انتقام مظلومان و شهدائ سرزمین مان را در بدل قربانی و تقدیم جان خود را از اشغالگران کفری گرفت. انتقام بمباری های اشغالگران در قندوز و سایر مناطق افغانستان را دو روز قبل بتاریخ ۱۱/۱۰/۲۰۱۵ میلادی را با انجام حملهء برق آسا و مرگبار بر مشاورین عالی […]

آن قهرمانی که دو روز قبل یکبار دیگر انتقام مظلومان و شهدائ سرزمین مان را در بدل قربانی و تقدیم جان خود را از اشغالگران کفری گرفت.
انتقام بمباری های اشغالگران در قندوز و سایر مناطق افغانستان را دو روز قبل بتاریخ ۱۱/۱۰/۲۰۱۵ میلادی را با انجام حملهء برق آسا و مرگبار بر مشاورین عالی رتبهء خارجی نظم عامه در منطقهء جوی شیــــر کابل گرفت.
 
شهید ملافیض الله ( رحمت الله خوستوال):
جوانی فعال، متقّی و متواضع بود، بیشتر اوقات خود را با تلاوت قرآن کریم، نماز، تکرار و تمرین آموزشهای جهادی، و خدمت به مجاهدین و همسنگرانش و در اوقات اضافی به مطالعهء کتب دینی می پرداخت.
بالاترین امتیاز ایشان محبت بیش از حد ایشان به نبی کریم صلی الله علیه و سلم بود که نامبرده ده (۱۰) بار جناب آنحضرت را در خواب ملاقات کرده بودند.
 
علاوه بر این چندین بار دیدار الله جل جلاله نیز نصیبش گردیده بود، دو شب گذشته یکی دیگر از دوستانش او را درخواب دیده بود که پشت عمر فاروق رضی الله عنه بر اسب سوار بوده است.
عشق و محبت به شهادت در ایشان به حدی رسیده بود که با یقین کامل می گفت:” من بزودی شهید خواهم شد.” و همین بود که بعد از مدتها انتظار خداوند متعال این ارزوی او را محقق ساخته و عملیات استشهادی بر کاروان اشغالگران خارجی را انجام داد.
 
علی الرغم اینکه دشمن تلاش نمود تا این حمله را کمرنگ جلوه دهد و با پنهان نمودن تعداد تلفات فقط در صورت عدم اعلام محل رویداد، پذیرفت که چند تن از حیوان صفتان بریتانوی در حملهء مذکور به جهنم واصل شده اند.