شماره ۸۲ مجله شهامت از چاپ برآمد

به فضل خداوند متعال، شماره ۸۲ مجله شهامت به چاپ رسید. این مجله که از سوی عالمان جید، نویسندگان دیندار، محصلین و جوانان بیدار و هشیار اداره می شود مطالب زیادی سیاسی، علمی و ادبی را برای خوانندگان تقدیم می کند. همچنان می کوشد در مورد اشغال کشور و برای افشای جنایات، مظالم و حقایق […]

به فضل خداوند متعال، شماره ۸۲ مجله شهامت به چاپ رسید.

این مجله که از سوی عالمان جید، نویسندگان دیندار، محصلین و جوانان بیدار و هشیار اداره می شود مطالب زیادی سیاسی، علمی و ادبی را برای خوانندگان تقدیم می کند. همچنان می کوشد در مورد اشغال کشور و برای افشای جنایات، مظالم و حقایق زمینی و پنهانی اشغالگران همه واقعیت ها را برای ملت و به ویژه قشر جوان روشن بسازد.

درین شماره از دومین سالروز وفات شخصیت جلیل القدر جهادی و علمی جهان اسلام الحاج مولوی جلال الدین حقانی تجلیل به عمل آمده و با نبشته های ارزشمند و اختصاصی در باره حیات، جهاد، مبارزه و مساعی ملی، علمی و فرهنگی سالار فقید دو دوره جهاد آراسته شده است.

شماره تازه شهامت را که در پهلوی مطالب فوق الذکر، تعداد زیادی مقالات تحقیقی نیز با خود دارد، به شما خوانندگان گرامی تقدیم می کنیم، امیدواریم که با روحیه عالی و شوق ادبی مطالعه نمائید.

شماره جدید مجله شهامت را از لینک ذیل داونلود نمایید :

پی دی اف شماره ۸۲ مجله شهامت

سرورق زیبای شماره ۸۲ :