ادارهء کابل یکبار دیگر ملت را بر گلیم غم نشاند

در جریان چاپه ها، بمباری ها، فیرهای هاوان ، انداخت های ثقیله و حملات مستقیم اشغالگران خارجی و دست نشاندگان رژیم در مناطق ، ولسوالی ها و ولایات مختلف کشور عزیز همه روزه ملت مظلوم کشته و زخمی میشوند، با تاسف فراوان که نهادهای حقوق بشر ، فعالان رسانه ای و خبرنگاران حتی توان نگارش […]

در جریان چاپه ها، بمباری ها، فیرهای هاوان ، انداخت های ثقیله و حملات مستقیم اشغالگران خارجی و دست نشاندگان رژیم در مناطق ، ولسوالی ها و ولایات مختلف کشور عزیز همه روزه ملت مظلوم کشته و زخمی میشوند، با تاسف فراوان که نهادهای حقوق بشر ، فعالان رسانه ای و خبرنگاران حتی توان نگارش یک خبر نشر راپور و اختیار بلند کردن فریاد مظلومیت ملت خود را ندارند.

دشمن نیز از این فضای سکوت و خاموش استفادهء سوء کرده و جرئت بیشتر کرده است، هر وقت و هرجا دلشان بخواهد بر مناطق مسکونی از حملات سلاح های ثقیله گرفته تا بمباران و چاپه استفاده کرده و مردمان ملکی را شهید کرده، شکنجه نموده، دستگیر کرده و به زندان می فرستند.

دو روز قبل عساکر داخلی در میزائیل هایی را برمنطقهء بازار جوگی ولسوالی برکی برک ولایت لوگر فیر کردند که این میزائیل ها بر منازل مسکونی و دکانهای مردم اصابت کرده و منجر به زخمی شدن ۱۱ تن از هموطنان ملکی گردید که وضعیت صحی ۸ تن بسیار نازک بیان شده است.

 

همچنین در شام همان روز نظامیان رژیم کابل بر قریهء حاجی آباد ولسوالی غازی اباد ولایت کنر انداخت های هاوان انجام دادند که منجر به شهادت ۵ زن در قریه گردید.

همچنین هفتهء گذشته در منطقهء پنج ولسوالی کشندی ولایت بلخ ملیشه های عطاء نور در چور و چپاول تحت نام عملیات بر خانه های مردم ملکی حمله کردند که ۷ تن از هموطنان ملکی را به شهادت رسانده و خانه ها را نیز تلاشی کردند که در جریان تلاشی اجناس قیمتی و زیورات را همراه پول نقد چور و چپاول کرده و ۲ خانه را آتش زدند.

رژیم کابل بر اساس یک پلان تصمیم به قتل و کشتار و شکنجه و آزار و اذیت مردمان ملکی و هموطنان زده است تا بدین ترتیب با استفاده از شدت، وحشت و دهشت مردم را مجبور به ترک حمایت و همکاری از مجاهدین نمایند، اما  باید بدانند که این ملت مجاهد پرور هیچگاهی دست از حمایت و همکاری مجاهدین بر نخواهند داشت، زیرا ملت همه چیز را با چشمان خود مشاهده کرده و می بینند که مجاهدین بخاطر سر، مال، عزت، ارزشهای مادی و معنوی این ملت و دفاع از آزادی و استقلال این سرزمین قربانی میدهند.

 

ملت هیچگاهی فریب وعده های دروغین اشغالگران و مزدوران آنان را نخواهند خورد، زیرا مشاهده و تجربه کردند که مقامات ادارهء کابل از مقامات بالا تا پایین رژیم با ارزشها و سر و مال ملت بازی می کنند و کوشش می کنند تا بخاطر پـُر کردن جیب های خود با اشغالگران بر سر سرنوشت ملت معامله کنند.

مجاهدین امارت اسلامی در گذشته نیز انتقام ملت مظلوم را از اشغالگران و رژیم کابل گرفته و در آینده نیز قاتلان ، اختطافگران و چپاولگران ملت مظلوم را مجازات خواهند کرد.

نظامیان رژیم کابل ملت مظلوم و رنج دیده را در ولایات لوگر، کنر، بلخ و … بر گلیم غم نشاندند اما باید منتظر انتقام اعمال خود نیز باشند که ان شاء الله بسیار زود دامن گیر آنان خواهد شد.