پکتیکا: مسئول حلقه جنوبی با مدیران معارف ولسوالی های یوسف خیل و خوشامند جلسات جداگان دایر نمود

جلسه مذکور که تحت سرپرستی مسئول حلقه جنوبی در منطقه خیربین مربوط ولسوالی یوسف خیل برگزار شد، ئیس معارف ولایت مذکور و مدیران ولسوالی های یوسف خیل، متاخان و شهر شرنه در آن اشتراک داشتند. همچنین جلسه یی مشابه یکروز پیشتر در منطقه چوری مربوط ولسوالی خوشامند این ولایت دایر شد که در آن مدیران […]

جلسه مذکور که تحت سرپرستی مسئول حلقه جنوبی در منطقه خیربین مربوط ولسوالی یوسف خیل برگزار شد، ئیس معارف ولایت مذکور و مدیران ولسوالی های یوسف خیل، متاخان و شهر شرنه در آن اشتراک داشتند.

همچنین جلسه یی مشابه یکروز پیشتر در منطقه چوری مربوط ولسوالی خوشامند این ولایت دایر شد که در آن مدیران ولسوالی های خوشامند، وازیخوا، جانی خیل، ورممی و دیلی شرکت نموده بودند.

در آغاز مسئول حلقه مذکور در مورد اهمیت توجه به تعلیم و تربیه، پیشرف و نظم و انضباط صحبت های ارزشمندی ایراد نمود و مدیران را متوجه مسئولیت و وظایف خود نموده و آنها را توصیه نمود که موضوعات مهم مربوطه را به جدیت تعقیب نمایند.

در پایان از مدیران و مسئولین تعلیمی ولایت در مورد طرزالعمل های کاری شان و کارکردهایشان معلومات مفصل نموده و در مورد مشکلات و پرابلم های شان تصامیم لازم گرفته شد.