مراسم شاندار بمناسبت امضاء پیمان پایان اشغال در کوهستانات سرپل برگزار گردید/ تصویری

برای تجلیل از امضاء توافقنامه پایان اشغال روز گذشته در مربوطات ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل گردهمایی بزرگ و باشکوهی انجام شد. این گردهمایی که در آن مجاهدین، علماء، بزرگان و متفذین قومی و مردم عام ملکی شرکت داشتند، پس از امضائ پیمان پایان اشغال و در گرامی داشت از آن برگزار گردید. علماء کرام در […]

برای تجلیل از امضاء توافقنامه پایان اشغال روز گذشته در مربوطات ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل گردهمایی بزرگ و باشکوهی انجام شد.

این گردهمایی که در آن مجاهدین، علماء، بزرگان و متفذین قومی و مردم عام ملکی شرکت داشتند، پس از امضائ پیمان پایان اشغال و در گرامی داشت از آن برگزار گردید.

علماء کرام در جریان خطابیه به شرکت کنندگان این گردهمایی گفتند که نصرت الله متعال سبب شد که ملت مجاهد افغان به چنین موفقیت دست یابد و ما و شما باید بیشتر با هم متحد شده و با مجاهدین و امارت اسلامی همکار داشته باشیم. این روز یک روز تاریخی است و باید دعا کنیم که االله متعال پیروزی های بیشتر نصیب امارت اسلامی نماید.

مردم ملکی که بیرغ های سپید و مزین به کلمه مقدس طیبه را با خود حمل می کردند، با خرسندی از مجاهدین استقبال می نمودند.

قطعات خاص مجاهدین امارت اسلامی نیز با تانک ها، موترهای رینجر، موترسایکل ها و سوار بر اسب قوت خود را به نمایش گذاشتند که نعره های تکبیر ملکوتی مردم استقبال گردید.