صدها تن مجاهدین از معسکر نظامی خالد بن ولید رضی الله عنه فارغ شدند

از معسکر نظامی (خالد بن ولید رضی الله عنه) مربوط کمیسیون نظامی امارت اسلامی افغانستان پنجصد تن مجاهدین در دو بخش پس از آموزش و تعلیم دروس نظامی فراغت حاصل نمودند. این مجاهدین در دوره دو ماه در کنار آموزش های نظامی و حربی، دروس عقیده اسلامی، فقه حنفی، سیرت نبوی و استخبارات را فرا […]

از معسکر نظامی (خالد بن ولید رضی الله عنه) مربوط کمیسیون نظامی امارت اسلامی افغانستان پنجصد تن مجاهدین در دو بخش پس از آموزش و تعلیم دروس نظامی فراغت حاصل نمودند. این مجاهدین در دوره دو ماه در کنار آموزش های نظامی و حربی، دروس عقیده اسلامی، فقه حنفی، سیرت نبوی و استخبارات را فرا گرفتند.

در معسکر مذکور مجاهدین روش استفاده از سلاح های ثقیله و خفیفه مثل کلاشنیکوف، ماشیندار ثقیل، راکیت آر پی جی، هفتاد و پنج، توپ های هشتاد و دو، هاوان، زیکویک، دومیله، دهشکه و سلاح های دیگر را فرا گرفته و به شکل عملی استفاده نمودند.

مجاهدین پس از تکمیل دوره آموزش به شکل عملی در  جریان پروگرام رمایه از آنها امتحان اخذ می شود. همچنین در مورد انواع تله های انفجاری، تانک ها، طیارات جنگی و بدون سرنشین، سلاح های لیزری و دروبیندار نیز معلومات داده می شود. مجاهدین فارغ شده با روحیه عالی، مورال بلند به سنگرهای گرم جهاد و مبارزه بازگشتند.