فراه : تفصیل عساکر دستگیر شده و سلاح و مهمات دست آمده در فتح ولسوالی جوین

گزارش های از ولایت فراه حاکی است که دیشب حوالی ساعت ۱۲ بجه، نیروهای دشمن از تعیمرولسوالی جوین، تعمیرقومندانی، از تعمیرمهم قرارگاه دشمن به نام قلعه و از پوسته های دفاعی در صدد فرار بودند که مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفتند. در این عملیات که تا صبح دوام کرد، در طی آن ولسوالی بطور […]

گزارش های از ولایت فراه حاکی است که دیشب حوالی ساعت ۱۲ بجه، نیروهای دشمن از تعیمرولسوالی جوین، تعمیرقومندانی، از تعمیرمهم قرارگاه دشمن به نام قلعه و از پوسته های دفاعی در صدد فرار بودند که مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفتند.

در این عملیات که تا صبح دوام کرد، در طی آن ولسوالی بطور کامل فتح گردیده است و تعدادی از عساکر دشمن کشته شده و ۳۶ تن عسکر نیز زنده دستگیر شده اند.

در این عملیات از دشمن ۵ عرده موتر زرهی، ۵ عراده موتر رینجر، ۲ عراده موترویگو، یک عراده موتر تیوتا، ۲ عراده موترسراچه، ۱۶ میل پیکا، ۱۰ قبضه راکت، ۲ پایه دهشکه، ۲۰ میل M16، ۷۰ میل کلاشنکوف، یک میل سمینوف، ۵ قبضه تفنگچه، ۲ پایه هاوان و مقدار زیادی مهمات و وسائل نظامی به دست مجاهدین افتاده است.

در این درگیری ۳ تن از مجاهدین نیز زخمی شده اند.

این در حالی است که دیشب ولسوالی پشترود این ولایت نیز بطور کامل فتح گردیده بود و سلاح و مهمات زیادی نیز در آن جا به دست مجاهدین افتاده بود.

۲۰۲۱/۶/۱۳