افتتاح رادیو صدای شریعت در تخار

رادیو صدای شریعت توسط مقامات بلند پایه امارت اسلامی در ولسوالی رستاق تخار افتتاح شد روز گذشته(۱۴ سنبله) رادیو صدای شریعت با حضور سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، معین نشراتی این وزارت، رییس اطلاعات و فرهنگ تخار و لوی درستیز وزارت دفاع ملی طی مراسمی در ولسوالی رستاق ولایت تخار افتتاح و به نشرات آغاز […]

رادیو صدای شریعت توسط مقامات بلند پایه امارت اسلامی در ولسوالی رستاق تخار افتتاح شد

روز گذشته(۱۴ سنبله) رادیو صدای شریعت با حضور سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، معین نشراتی این وزارت، رییس اطلاعات و فرهنگ تخار و لوی درستیز وزارت دفاع ملی طی مراسمی در ولسوالی رستاق ولایت تخار افتتاح و به نشرات آغاز کرد.

ملا خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، گفت «رادیو صدای شریعت» که ساحه تحت پوشش آن تمامی ولسوالی رستاق می باشد، توسط این وزارت تأسیس شده و روی موج ۸۸,۳ در موضوعات مختلف دینی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نشرات دارد.

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ همچنان بر ضرورت فعالیت آزاد رسانه ها در کشور تاکید نموده و افزود که امارت اسلامی به حمایت از تأسیس رسانه‌ های مختلف تصویری، صوتی و چاپی متعهد است.

از سوی هم حیات الله مهاجر فراهی، معین نشراتی این وزارت در مراسم افتتاح رادیو صدای شریعت بر بی طرفی رسانه ها تاکید نموده و افزود امارت اسلامی هیچ محدودیتی در برابر فعالیت قانونی رسانه ها در کشور وضع نکرده است.

در بخشی ازین مراسم قاری فصیح‌الدین فطرت، لوی درستیز وزارت دفاع ملی کشور در یک گفت و شنود مستقیم با بزرگان و باشندگان ولسوالی رستاق مشکلات و پیشنهادات آنان را استماع نموده و برای رسیدگی به مشکلات و پیشنهادات مردم وعده همکاری نمود.

قابل ذکر است که پیش از تأسیس و آغاز فعالیت رادیو صدای شریعت در ولسوالی رستاق هیچ رسانه‌‌ی دیگری در این ولسوالی فعالیت نداشته است.

۱۵/۶/۱۴۰۲