یک‌ باب مدرسه دینی در پروان نظارت شد و در لغمان در بین شاگردان مسابقه تربیتی برگزار شد

به اساس راپورها؛ مدرسه دهاتی حضرت ابوبکر صدیق رضی الله تعالی عنه واقع در منطقه کوز مندیقول ولسوالی کوه صافی ولایت پروان مورد نظارت قرار گرفت، دفاتر حضور و غیاب اساتید و شاگردان مورد بررسی قرار گرفته و از شاگردان در مورد مضامین درسی‌شان پرس و جو صورت گرفت. در این نظارت نشستی با اساتید […]

به اساس راپورها؛ مدرسه دهاتی حضرت ابوبکر صدیق رضی الله تعالی عنه واقع در منطقه کوز مندیقول ولسوالی کوه صافی ولایت پروان مورد نظارت قرار گرفت، دفاتر حضور و غیاب اساتید و شاگردان مورد بررسی قرار گرفته و از شاگردان در مورد مضامین درسی‌شان پرس و جو صورت گرفت.

در این نظارت نشستی با اساتید دائر گردید و جهت رشد بهتر در آینده به آنان مشوره داده شد، تمام امور درسی و اداری این مدرسه منظم و قابل تقدیر بودند.

از طرف دیگر یک‌ مسابقه تربیتی بین فارغان صنف دوازدهم چهار لیسه‌ی ولسوالی بادپش ولایت لغمان برگزار شد، که از هر لیسه ده نفر شاگرد جهت حضور در این مسابقه انتخاب شده بودند.

لیسه اندرور مقام اول، لیسه گروچ مقام دوم، لیسه شاگلیان مقام سوم و لیسه بادپش مقام چهارم را از آنِ خود کرد، محور اساسی این مسابقه مضمون تعلیمات اسلامی بود.

نظارت و تمام امور انتظامی این مسابقه تحت کنترل مدیر تعلیم و تربیه امارت اسلامی بود.